Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@10:47:37 GMT

«جنگ با گلوله برفی» رنگ گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۸۵۵۱

«جنگ با گلوله برفی» رنگ گرفت

‌فیلم «جنگ با گلوله برفی» که برادران لومیر سال ۱۸۹۶در فرانسه گرفتند، رنگی شد.

‌به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم «جنگ با گلوله برفی» که برادران لومیر سال ۱۸۹۶در فرانسه گرفتند، رنگی شده و با سرعت و کیفیت اصلاح شده، منتشر شد.

برادران  لومیر همچنین فیلم های دیگری در کارنامه دارند؛ 

کارگران در حال خروج از کارخانهٔ لومیر،  ورق‌بازی، بدل‌کاران اسب‌سوار، ماهی قرمز، نگاره‌هایی از کنگره در لیون، آهنگرها، آبیار آبیاری می‌شود، شام کودک، پرش روی پتو، میدان کوردلیه در لیون، دریا، ورود لوکوموتیو بخار به ایستگاه لسیوته، قایق بندر را ترک می‌کند، اغذیه‌فروشی مکانیکی، حمل بلوک زغال سنگ، جنگ با گلوله برفی و تخریب دیوار کارخانه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادران لومیر به عنوان مخترعین سینما از حیث تولید تصویر متحرک و پایه‌گذاری اولین نمایش عمومی در سالن نمایش سینما به شکل امروزی، اولین کسانی هستند که سینما را برای اولین بار به جهان معرفی کردند. در سال ۱۸۹۵ در گراند کافه واقع در بولوار کاپوسی شهر پاریس آن‌ها دستگاه اعجاب‌انگیز خود را به نام «سینماتوگراف» که هم وسیله‌ای برای نمایش فیلم و هم دوربین فیلمبرداری بود به جهانیان عرضه کردند. از آن‌ها چند فیلم کوتاه باقی‌مانده که نه تنها اولین فیلمهای سینمایی جهان بلکه اولین فیلم مستند و فیلم کمدی سینما نیز در میان آن‌ها یافت می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینماتوگراف برادران لومیر ورق بازی شام کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، منابع محلی اعلام کردند جوانی فلسطینی در شهرک ظاهریه در جنوب الخلیل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

به گفته این منابع، نظامیان صهیونیست اقدام به تعقیب «ربحی منسیه» جوان فلسطینی کرده و به سمت او تیراندازی کردند که در نهایت این جوان هدف قرار گرفته و به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی (هفتم اکتبر) و جنگ علیه غزه، تاکنون قریب به ۵۰۰ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسانده است.

کد خبر 6092812 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...