Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@14:17:33 GMT

امروزه جریان رسانه‌ای بر طبل جنگ می‌کوبد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۸۷۱۲

امروزه جریان رسانه‌ای بر طبل جنگ می‌کوبد

محمد خدادی، امروز (سه شنبه، ۱۵ مهر) در نشست مجازی کمیته همکاری‌های رسانه های ایران و روسیه در معاونت مطبوعاتی، گفت: «ایران و روسیه همواره بیشترین  اشتراکات و کمترین اختلافات را با یکدیگر دارند. حتی تهدیدهای دو کشور، همچون افراطی‌گری، تحریم و رفتار دوگانه غرب به ویژه آمریکا، مشترک است.»

او افزود: «متاسفانه امروز باید از واژه جدیدی به نام تروریسم رسانه‌ای نام ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه با پول کشوری، در کشور دیگری، علیه مردم آن کشور دیگر تلاش می‌کند تا آنها را ضعیف کند. البته قدرت مردم برتر از هر جریانی است که نمی‌توان آن را خاموش کرد چون حق همواره با مردم است.»


وی در بخشی دیگر از سخنانش از گسترش همکاری بیشتر بین ایران و روسیه در شرایطی که ایران تحت تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته خبر داد و خطاب به خبرنگاران آزاداندیش گفت: «مردم ایران در حالی با کرونا دسته و پنجه نرم می‌کنند که تحت تحریم‌های ظالمانه هستند. امروز داروهای بیماران صعب‌العلاج گروگان آمریکاست.»

مطابق هماهنگی‌های به‌عمل آمده در حالی‌که مقرر شده بود، سومین نشست این کمیته به میزبانی معاونت امور مطبوعاتی روز سه‌شنبه (۱۵ مهر ۱۳۹۹) ساعت ۱۳:۳۰ در تهران تشکیل شود، به دلیل شرایط شیوع کرونا، به‌صورت وبینار و با سخنرانی آنلاین (برخط) شماری از سیاست‌گذاران و مدیران رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، هر کدام در کشور مبدا خود تشکیل شد.

مطابق برنامه اعلامی، محمد خُدادی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و الکسی ولین، معاون وزارت توسعه دیجیتال، مخابرات و ارتباطات جمعی روسیه، سخنرانان ابتدایی این نشست هستند و پس از آن پیام تصویری سعید خطیب‌زاده سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه ایران و ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، ارائه خواهد شد.

کمیته همکاری‌های رسانه‌ای ایران و روسیه، در راستای تقویت دیپلماسی رسانه‌ای و توسعه همکاری‌های رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران با رسانه‌های فعال و معتبر خارجی، از سال ۹۷ و با همکاری و ابتکار سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت توسعه دیجیتال، مخابرات و ارتباطات جمعی روسیه راه‌اندازی شد.

نخستین نشست کمیته همکاری‌های رسانه‌ای ایران و روسیه در ۲۰ تیر ۱۳۹۷ به میزبانی معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایران و دومین نشست در ۱۸ آذر ۹۸ به میزبانی وزارت توسعه دیجیتال، مخابرات و ارتباطات جمعی روسیه در مسکو برگزار شده است.

۵۷۵۷

کد خبر 1440466

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: روسیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد خدادی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد همکاری های رسانه امور مطبوعاتی ایران و روسیه رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور صابر جعفری کافی‌آباد، رئیس مرکز، و سجاد یاهک، معاون مرکز، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار خواهد شد. 

در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله پژوهشی مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره طرح‌های ملی خاتمه‌یافته و در دستورکار مرکز توضیحاتی داده خواهد شد.

نحوه پیشرفت و تحولات شیوه اجرای طرح‌های ملی، از انتخاب مجریان و تعامل با آنان تا تحولات فنی اجرای پرسشنامه و شبکه ملی طرح‌های ملی در کشور و نیز چشم‌انداز  مرکز طرح‌های ملی از دیگر مباحث مطرح در این نشست خبری خواهد بود.

در این نشست همچنین درباره سیاست انتشار داده‌های ملی و در دسترس قرار گرفتن نتایج طرح‌ها توضیح داده خواهد شد.

از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران  و اصحاب رسانه دعوت می‌شود در این نشست خبری شرکت فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد