Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کرونا باشد یا نباشد خوب است از امروز به فکر این باشید که حضور آنلاین خود را تقویت کنید.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید محمدهادی طلوعی دکترای عالی کسب و کار و مدیر عامل شرکت تصویر پردازان فرتاک‌پایتخت(سهامی خاص-563891) درباره تاثیر کرونا بر فضای کسب و کار و افزایش اهمیت کسب و کارهای آنلاین گفت: در اثر بروز و شیوع ویروس کرونا میلیون‌ها نفر در دنیا شغل‌شان را از دست دادند، کسب و کارهای زیادی موقتا و حتی متاسفانه به صورت دائمی تعطیل شدند، تولیدات‌شان کاهش پیدا کرد، افراد زیادی با مشکلات اقتصادی روبرو شدند، تاثیر منفی شدیدی بر بازار سهام و حتی در بخش بازار سرمایه با افت شدید شاخص مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این بین کسب‌و‌کارهایی که زودتر خدمات آنلاین خود را به کار انداختند یا آن را Develop یا‌ گسترش دادند، توانستند تا حدودی اثرات منفی این بحران را کاهش دهند و در برخی موارد حتی تاثیرات آن را از میان بردارند. کسب‌وکارهایی هم که از قبل به فکر این موضوع بودند، این بحران باعث شد از این فرصت استفاده کنند و بخش آنلاین کسب و کار خودشان را جدی‌تر بگیرند و به ارتقای آن فکر کنند. اگر بخواهیم کمی جزیی تر و از منظر بالاتر به این موضوع نگاه کنیم، افرادی که شغل‌های کوچک و معمولی داشتند نیز بر روی میزان درآمدشان تاثیرات منفی گذاشته شد.  بسیاری از فروشگاه‌ها، رستوران‌های زنجیره‌ای، پاساژها و مجمع‌ها، باشگاه‌های ورزشی و… در اقصی نقاط دنیا تعطیل شده‌اند و تاثیرات منفی کرونا بر اقتصاد جهانی و کسب‌وکارها فراتر از حد تصورات ماست.
سیدمحمدهادی طلوعی دکترای عالی بازاریابی و فروش در ادامه افزود: اگر کسب و کار شما اینترنتی نباشد، در نتیجه شما مالک یک کسب و کار تاریخ مصرف گذشته و رو به زوال هستید.
دکتر سیدمحمدهادی طلوعی در پایان خاطرنشان کرد:کرونا باشد یا نباشد خوب است از امروز به فکر این باشید که حضور آنلاین خود را تقویت کنید. کارهای زیادی می‌توانید در فضای آنلاین انجام دهید، از ایجاد فروشگاه اینترنتی برای ارائه محصولات فیزیکی خود، تا ایجاد آموزشگاه آنلاین، راه اندازی پیج اینستاگرام که طبیعتا اگر در کنار یک وب‌سایت باشد بازدهی و ماندگاری بیشتری دارد؛ و بسیاری از کارهای دیگر…مشروط بر آنکه کسب و کار آنلاین را جدی بگیرید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا کسب و کارها کارآفرین سیدمحمدهادی طلوعی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم

رهبر انقلاب در دیدار روز گدشته با کارگران و کارآفرینان: در این جنگ اقتصادی‌ای که ما داریم، خطّ مقدّم و جبهه‌ی جلوییِ خط، متعلّق به کارگر و کارآفرین است؛ [نقش] اینها این است. ولی نظر من این قسمت قضیّه نبود؛ نظرم این است که شما که دارید با آمریکا مبارزه میکنید، قدر کار خودتان را بدانید؛ یعنی کارگر و کارآفرین در خطّ مقدّم این مبارزه هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم