Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کاغذلو روز سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد حضرت امام(ره) استان تهران گفت: بیش از ۷۵۰ دانش‌آموز تحت پوشش حمایت‌های کمیته امداد ورامین قرار دارند که همه ساله با آغاز ماه مهر، وسایل مورد نیاز تحصیل این افراد با حمایت خیرین، کمیته امداد و اوقاف و امور خیریه تهیه و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ارائه آموزش در بستر فضای مجازی، دانش‌آموزان برای دریافت مطالب آموزشی به گوشی هوشمند و تبلت نیاز دارند که کمیته امداد به تنهایی از پس هزینه‌های تهیه آن بر نمی‌آید و لازم است تا خیرّین در این مسیر به یاری کمیته امداد بشتابند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳ هزار و ۷۰۰ خانواده نیازمند در شهرستان ورامین از خدمات کمیته امداد برخوردارند که در ایام شیوع ویروس کرونا، خدمات ویژه‌ای به آنان ارائه شد.

کاغذلو گفت: علاوه بر واریز کمک هزینه ۳ میلیون ریالی به حساب تمامی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام، سبد کالایی از طریق فروشگاه رفاه به آنان ارائه شد.

وی همچنین از توزیع بیش از هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد شهرستان در قالب طرح مواسات و همدلی مؤمنانه خبر داد.

فرماندار ورامین افزود: در راستای اجرای رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه مد نظر رهبر معظم انقلاب به منظور حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، هزار بسته معیشتی بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، خانواده های یک نفره تحت پوشش کمیته امداد ۵ کیلوگرم برنج، ۴ کیلوگرم مرغ و یک قوطی روغن، خانواده های دو نفره، ۱۰ کیلوگرم برنج، ۴ کیلوگرم مرغ و ۲ قوطی روغن و خانواده‌های سه نفره به بالا ۱۰ کیلوگرم برنج، ۴ کیلوگرم مرغ و ۳ قوطی روغن دریافت می‌کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها حسین کاغذلو ورامین کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین کاغذلو ورامین کمیته امداد امام خمینی حسین کاغذلو ورامین کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور کمیته امداد تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند