Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه جام جم گفت‌وگویی با وحید امیری، ملی‌پوش و بازیکن تیم پرسپولیس انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

- فقط می‌توانم خدا را شکر کنم زیرا یکی از بهترین مسابقاتی بود که خارج از خاک ایران پشت‌سر گذاشتیم.

خدا را شکر که همه بازیکنان ما سالم به خانه برگشتند

- با این‌که من در جام‌جهانی و جام ملت‌ها بازی کرده‌ام و تجربه حضور در این تورنمنت‌ها را دارم اما در لیگ قهرمانان آسیا توانستم تجربیات بزرگی به‌دست بیاورم چون اتفاقات زیادی برایمان رخ داد که می‌تواند هر کدامش یک درس بزرگ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تورنمنت جدا از موفقیت‌هایی که برای تیم به همراه داشت، برای من هم تجربیات بزرگی در پی داشت. خدا را شکر که همه بازیکنان ما سالم به خانه برگشتند.

- اصلا نمی‌توانم بگویم کدام حریف قدرتمند بود و کدام‌شان ضعیف. ما در ابتدای راه، دو بار با التعاون عربستان بازی کردیم که هر دو بار به پیروزی رسیدیم. آنها تیم قدرتمندی بودند.

- متاسفانه به الدحیل قطر باختیم چون بدشانس بودیم. مقابل شارجه چهار گل زدیم آن هم در حالی که شارجه، شانس اول صعود از گروه شده بود و در بازی‌های قبل از ما، عالی کار کرده بود. مقابل السد قطر و پاختاکور ازبکستان هم با شایستگی به پیروزی رسیدیم. بعد هم نوبت به النصر رسید که با تلاش همه بازیکنان و آنالیز و تدبیر کادر فنی بردیم.

خدا خواست تا برنده باشیم

- النصر یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیاست چون آنها بازیکنان خارجی بسیار خوب و سرشناسی در ترکیب خود داشتند. از خط دروازه تا خط حمله، بازیکنان‌شان عالی و گرانقیمت بودند اما خدا خواست تا برنده باشیم.

- ما یکی، دو ساعت قبل از بازی فهمیدیم که عیسی محروم شده اما یحیی گل‌محمدی و سایر مربیان تیم طوری با ما صحبت کردند که روحیه همه اعضای تیم بالا رفت و توانستیم بهترین بازی خودمان را انجام بدهیم. واقعا مقاومت کردن مقابل چنین تیمی برای ۱۲۰ دقیقه خیلی کار سختی بود ولی دیدید که ما نه تنها خوب دفاع کردیم بلکه در زمان حمله نیز تیم قدرتمندی نشان دادیم و اگر خوش‌شانس بودیم، در همان ۹۰ دقیقه کار را تمام می‌کردیم.

باید قدر امثال عبدی را دانست و به جوان‌ها بیشتر میدان داد

- با این‌که عیسی محروم شده بود اما جانشین‌ او یعنی عبدی به‌خوبی از پس ماموریت‌های کادر فنی برآمد و این نشان می‌دهد مهدی آینده درخشانی دارد. او بازیکنی بسیار خوش‌اخلاق و تکنیکی است که می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

- باید قدر چنین بازیکنانی را دانست و به جوان‌ها بیشتر میدان داد تا بتوانند استعدادشان را ثابت کنند. عبدی جانشین بازیکن موثری مثل آل‌کثیر شده بود ولی عملکرد قابل قبولی داشت. البته تک‌تک بازیکنان ما عالی بودند و باید به همه آنها تبریک گفت.

بدون هواداران و طرفداران‌مان، یک تیم معمولی می‌شویم

- شما شک نکنید که ما بدون هواداران و طرفداران‌مان، یک تیم معمولی می‌شویم. البته با این‌که پرسپولیسی‌ها در ایران بودند اما انرژی آنها به همه اعضای تیم می‌رسید.

- ما پرسپولیس هستیم و از هیچ حریفی نمی‌ترسیم. ان‌شاءا... کادر فنی برای فینال هم برنامه‌ریزی خوبی انجام می‌دهد و در کنار هم، آخرین گام را هم برمی‌داریم. ما تا همین جا هم جنگیدیم تا پرچم پرسپولیس بالا بماند و باید در گام آخر هم قوی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا وحید امیری یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)

ایسنا/آذربایجان شرقی دیدار تراکتور و ذوب آهن با حواشی همراه بود.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک تی‌تی‌ها در ضربات پنالتی به اتمام رسید و قرمزپوشان به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا کردند.

این بازی با حواشی همراه بود که در ادامه می‌خوانید:

*قبل از شروع بازی هواداران به دلیل نتایج ضعیف تراکتور علیه بازیکنان شعار سر دادند.

*در خلال بازی از سمت سکو ها شعار علیه مالک و مدیریت باشگاه تراکتور به گوش می‌رسید.

*مصدومیت متوالی بازیکنان ذوب آهن اعتراض هواداران تراکتور را همراه داشت.

*چند تن از هواداران تراکتور به دلیل هیجان ناشی از بازی بی هوش شدند و سپس به صورت سرپایی مداوا انجام شد.

*در شرایطی که قبل از بازی هواداران تراکتور علیه بازیکنان شعار سر دادند غلبه بر ذوب‌آهن باعث شد تا پرشورها استقبال خوبی از بازیکنان داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم