Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رضایی با اشاره به نامگذاری ۱۵ مهرماه به نام روز روستا و عشایر گفت: تامین علوفه و آب رسانی سیار جزو اولویت های مجموعه امور عشایری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رضایی، معاون امور عشایری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: خدمات ویژه ای به خانوارهای عشایر ارائه شده است و ایل ترکاشوند، یارم طاقلو، حسن وند، جمور و شاهسوند بغدادی از عشایر استان همدان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زیر سازی چادر و بهینه سازی چشمه در مناطق عشایری همدان انجام شده که یکی از ضروری ترین و نیازهای خانواراهای عشایر است و کیفیت اسکان آنها را مطلوب تر می کند.

رضایی با بیان اینکه برخی عشایر پایین آمده و در حال کوچ هستند افزود: تا ۱۵ آبان ماه همه عشایر باید کوچ کرده از سمت همدان به مناطق جنوب حرکت کنند.

وی آمار کل عشایر استان را ۲ هزار و پانصد خانوار اعلام کرد و گفت: ۱۲هزار و پانصد و پنجاه و هفت نفر جمعیت کل خانوارهای عشایر در سطح استان است که عشایر همدان از چهار استان غربی کرمانشاه، ایلام، لرستان و خوزستان به همدان می آیند.

 معاون امور عشایری استان همدان با تاکید بر اینکه رعایت زمان قانونی تقویم کوچ و وارد نکردن دام بیش از ظرفیت مراتع باید توسط عشایر رعایت شود افزود: عشایر به جز مراتع کبودراهنگ، رزن و فامنین در سامانه های تعیین شده در دیگر شهرستان های این استان مستقر می شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان

دریافت 5 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاخانه سیار در فرهنگسرای ولایت در منطقه خضر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

کد خبر 6093037

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان