Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان نذر آب3 جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی صبح امروز وارد شهرستان سربیشه شد و قرار است به ۱۳ روستای این شهرستان خدمات‌رسانی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، احمد بخشی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی صبح امروز در آیین رونمایی از هدایای خیّران و نیکوکاران هلال احمر خراسان رضوی، اظهار کرد: کاروان نذر آب۳ این بار به شهرستان سربیشه رسید و قرار است در روستاهای شهرستان سربیشه خدمات‌رسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که کاروان نذر آب3 از پزشکان و خیّران استان خراسان رضوی به استان خراسان جنوبی آمدند، افزود: هدایای کاروان سلامت نذر آب3 به ۱۳ روستای شهرستان سربیشه خواهد رفت.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: ارزش بسته‌های اهدایی کاروان نذر سلامت3، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

بخشی عنوان کرد: در دو کاروان قبل نذر آب3 در شهرستان‌های خوسف و نهبندان میزبان کاروان‌های سلامت از استان‌های یزد و اصفهان بودیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد نجمی‌پور امام جمعه سربیشه نیز در این مراسم اظهار کرد: امروزه کار هلال احمر کمتر از کار در خط مقدم دوران دفاع مقدس نیست.

وی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا در کشور، اهدای کمک‌های نقدی، خدمات‌درمانی و معیشتی اقدامات بسیار شایسته‌ای است.

امام جمعه سربیشه بیان کرد: امروز کلیدواژه‌های نذر آب، نذر نان، نذر خون، نذر سلامت، روضه نیابتی و ... بسیار پرمحتوا است که نتایج خوبی نیز دارد.

حجت‌الاسلام نجمی‌پور گفت: مردم این منطقه به خدمات دارویی و درمانی نیاز دارند و از تیم ۳۰ نفره هلال احمر که در این شهرستان حضور دارد و خدمات‌رسانی می‌کند قدردانی می‌کنیم.

میرزاجانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه نیز در این مراسم اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و شیوع بیماری کرونا در بخش سلامت، به کمک نهادهای حمایتی در کنار دولت نیاز داریم چراکه دولت به تنهایی نمی‌تواند خدمت‌رسانی داشته باشد.

وی افزود: در شهرستان سربیشه ۲۴۷ روستا داریم که بیش از ۷۵ روستا با تانکر آبرسانی سیار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان سربیشه خدمات رسانی کاروان نذر هلال احمر نذر آب3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد گفت: نیروهای امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

قاسم غریب آبادی با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت گزارش بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر ۴ تیم از هلال‌احمر شامل ۲۰ نیرو با بکارگیری ۴ دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده