Web Analytics Made Easy - Statcounter

هتل Dom، واقع در کلانشهر کلن آلمان، که بیش از یک قرن قدمت دارد، در حال نوسازی است و قرار است تا پایان سال ۲۰۲۳ به روی مردم باز شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هتل Dom با قدمتی حدود ۱۴۰ سال، یکی از محبوب و مهم‌ترین آثار باستانی کشور آلمان و حتی قاره اروپا به حساب می‌آید که از سال ۲۰۱۰ تغییرات چشمگیری را متحمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوسازی این مکان زیبا قرار بود تا سال ۲۰۲۱ به پایان برسد اما مشکلات زیادی بر سر راه مرمت آن قرار گرفت و بازگشایی هتل را به اواخر سال ۲۰۲۳ موکول کرد. هتل فوق در مجاورت کلیسای جامع و معروف کلن واقع شده و همین امر، محبوبیت آن را نزد مردم آلمان و گرداشگران سراسر دنیا دوچندان کرده است. مقامات آلمانی امیدوارند با تکمیل بازسازی و افتتاح دوباره هتل Dom یک بار دیگر، سیل عظیمی از گردشگران سراسر دنیا را به کلن جذب کنند و رونق اقتصادی را برای شهر و شهروندان به ارمغان آورند.

هتل Dom که یادگار به جا مانده از قرن نوزدهم است، در یک قرن اخیر تغییرات زیادی را متحمل شده و برای ایجاد پایداری در آن، بارها و بارها مورد بازسازی قرار گرفته است. با این حال، از آن‌جا که ساختمان هتل در وضعیت پوسیدگی قرار گرفته است، مقامات رسمی کلن تصمیم گرفتند این بار سازه را به طور کامل و از پایه مرمت کنند. این افراد در سال ۲۰۱۰، نوسازی هتل Dom را آغاز کردند، اما در حین پیش رفتن فرآیند، متوجه شدند که مشکلات زیادی بر سر راه نوسازی آن وجود دارد و تکمیل آن مستلزم صرفه هزینه کلانی است. به همین منظور، ساخت و ساز هتل به مدتی طولانی متوقف شد و سران شهر برای حل مشکل به وجود آمده، جلساتی پی در پی برگزار کردند و به نتیجه نهایی رسیدند.

شهردار کلن، هفته گذشته در یک مراسم رسمی شهری اعلام کرد که افزایش سازه‌های سنگی در اطراف هتل Dom یکی از مهم‌ترین مراحل در بازسازی آن و فضای اطرافش به شمار می‌رود که این فرآیند به زودی آغاز خواهد شد.

کد خبر 447658

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رونق اقتصادی آلمان آثار تاریخی شهرهای جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ

آفتاب‌‌نیوز :

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Nexon در حال ساخت یک بازی MMORPG بر اساس مجموعه بازی تاج و تخت است.

به نقل از منبعِ Redanian Intelligence، این بازی در شمال قاره «وستروس» جریان دارد و مکان‌هایی همچون شهر «وینترفل» و «دیوار» در بازی حضور دارند. احتمال حضور مناطق دیگر دنیای نغمه یخ و آتش هم وجود دارد، اما این منبع فقط حضور شمال را می‌تواند تایید کند. وقایع این بازی بین فصل چهارم و پنجم سریال جریان دارد، هنگامی که «روس بولتون» مقام نگهبان شمال را در اختیار داشت و «جان اسنو» و «سمول تارلی» همچنان در دیوار حضور داشتند.

- اشخاص ذکر شده و همچنین نام‌های دیگر داستان بازی تاج و تخت به‌عنوان NPC در بازی حضور دارند و بازیکنان می‌توانند آن‌ها را ملاقات کنند، اما صداپیشگی آن‌ها توسط بازیگران سریال Game of Thrones انجام نشده است. صداپیشگان جدیدی در نقش این شخصیت‌ها صحبت خواهند کرد و تلاششان بر این است که تا حد امکان نحوه حرف زدن بازیگران سریال را تقلید کنند.

- ظاهرا این بازی دارای یک کمپین داستانی آنلاین خواهد بود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • شخصیت‌های ماندگار در دنیای انیمیشن‌های نوستالژیک
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند