Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:11:32 GMT

جانبازان گلستان آسایشگاه ندارند

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۹۵۳۱

جانبازان گلستان آسایشگاه ندارند

به گزارش ایرنا این جانباز گلستانی خطاب به سعید اوحدی معاون رییس جمهور و ریاست سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جانبازان استان گلستان مشکلاتی دارند مثلا باوجود سالها انتظار هنوز خودرو ویژه معلولان ندارند.

سیدجمال حسینی اظهار داشت: طی ۱۶ سال گذشته حدود ۱۲ جانباز قطع نخاعی در استان گلستان پس از تحمل بار شدید مشکلات به درجه رفیع شهادت نائل شدند و بسیاری از آنها جوان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: مهمترین مشکل جانبازان گلستان نبود آسایشگاه است و آنها در غیاب اعضای خانواده یا دیگر شرایط خاص که نیازمند استراحت هستند؛ دچار مشکل می شوند.

این جانباز ۷۰ درصد گلستان اظهار کرد: آسایشگاه جانبازان گلستان ۱۳ سال پیش کلنگ‌زنی شد اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده لذا مجبوریم در موارد خاص مسافت ۱۲۰ کیلومتری تا آسایشگاه ساری در استان مازندران را طی طریق کنیم.

حسینی گفت: مشکل دیگر جانبازان گلستان نبود آمبولانس مناسب است که باعث شده آنها با هزینه‌ شخصی رنج سفر به مراکز درمانی سایر شهرهای را متحمل شوند از دیگر سو دارو و سایر تجهیزات پزشکی گران یا کمیاب است.

جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع استان گلستان گفت: در کنار سایر جانبازان دلداده نظام و  انقلاب هستیم و هیچگاه در برابر مشکلات و سختی‌ها از پای نخواهیم نشست، اما انتظار داریم مسوولان بیشتر به فکر این گروه از جامعه باشند.

در این دیدار که هادی حق شناس استاندار گلستان نیز حضور داشت؛ معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ابلاغ سلام رییس جمهوری و هیات دولت، گفت: برای شنیدن مشکلات و رفع نیازهای ایثارگران به استان گلستان سفر کرده ام.

سعید اوحدی افزود: رایزنی‌ لازم در خصوص حل مشکل خودرو جانبازان با تولیدکنندگان داخلی انجام و به توافقاتی دست یافتیم و اگر بدلیل کمبود اعتبار نتوانیم آن را اجرایی کنیم، برای سال آینده ردیف بودجه مشخصی به این مساله تخصیص خواهیم داد.

وی اظهار داشت: اکنون به علت ممنوعیت ورود خودرو خارجی امکان ثبت سفارش و تحویل این نوع خودروها برای جانبازان مقدور نیست.

وی در خصوص آسایشگاه جانبازان گلستان هم گفت: در جلسه‌ای با حضور استاندار و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان این مشکل را با تخصیص اعتبار یا معاوضه با ساختمان دیگری حل خواهیم کرد.

معاون رییس جمهور گفت: حل بقیه مشکلات جانبازان در سطح ملی و استانی پیگیری و تصمیم‌گیری خواهد شد.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با حضور در خانواده شهیدان هادی، حجت‌الله و نعمت‌الله بهمنی نژاد ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری گفت: معظم له در این اوضاع کرونا نگران پدران و مادران شهدا هستند؛ ایشان بر ما وظیفه و تکلیف کردند که بیشتر از قبل مراقب خانواده‌های شهدا باشیم تا جای خالی شهیدانشان را کمتر احساس کنند.

در این دیدار مادر شهیدان بهمنی‌نژاد خواست تا امکان دیدار با مقام معظم رهبری برای وی و همسرش فراهم شود که اوحدی قول مساعدت داد تا پس از خارج شدن کرونا دیدار میسر شود.

برچسب‌ها شهدا گلستان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا گلستان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدا گلستان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان گلستان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ محمد یعقوبی رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رودسر، تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری را به خانواده وی در روستای سیاهکش بخش چابکسر در شهرستان رودسر خبر داد. 

رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سرباز شهید حجت کاروان واجاری، ٢٩ آذر سال ۶۶، در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت ٣٨ سال، تفحص، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

سرهنگ محمد یعقوبی افزود: پیکر این شهید والامقام پس از تفحص ، از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.

مسلم داوطلب مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان هم گفت: پیکر مطهر این شهید در روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد