Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعدی‌پور از تولید حدود ۱۰۰ هزار محتوا در جشنواره بزرگ دانش‌آموزی مجازندران خبر داد و گفت: با اجرای پویش ‌کتابخوانی مشارکت دانش‌آموزان در این جشنواره بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،«علیرضا سعدی‌پور» امروز سه‌شنبه‌( ۱۵ مهر) در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران خواستار همكاری و مشاركت نهادهای اجرایی استان در راستای جذب مردم به كتابخانه و ترويج فرهنگ كتاب‌خوانی در فضای مجازی شد و اظهار کرد: برای نهادينه كردن فرهنگ مطالعه و بالا بردن ميزان كتابخوانی، بايد از ظرفيت کتابخانه‌های عمومی استان استفاده كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه در شبکه شاد می‌توانیم با تولید محتوا در حوزه کتاب و کتابخوانی بسیاری از نیازهای دانش‌آموزان در برطرف کنیم، تصریح کرد: تولیدات خوب و اثرگذار استان مازندران را می‌توانیم در کل کشور از طریق برنامه شاد توزیع کنیم تا همه معلمان و دانش آموزان استفاده کنند.

 

وی از تولید حدود ۱۰۰ هزار محتوا در جشنواره بزرگ دانش‌آموزی مجازندران خبر داد و گفت: با اجرای پویش ‌کتابخوانی مشارکت دانش‌آموزان در این جشنواره بیشتر می‌شود.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران نیز در دیدار خواستار انعقاد تفاهم نامه‌های مشترک فرهنگی با زیست بوم جدید در استان شد و گفت: برنامه شاد از برنامه‌های خوب آموزش و پرورش برای دانش آموزان است  که ظرفیت استفاده برای کتابخوانی مجازی و حقیقی  را دارد۔

 

«آرزو ولی‌پور» از همکاری این اداره کل برای ایجاد بستر مناسب در نرم افزار شاد خبر داد و گفت: این آمادگی را داریم که در فضای مجازی تولید محتوای مشترک با محور کتابخوانی داشته باشیم۔

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها راه دسترسی به دانش‌آموزان در نرم افزار «شاد» است، تصریح کرد: الان بهترین شرایط برای استفاده از این فضا برای گسترش فرهنگ کتابخوانی فراهم است.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران سفیران کتاب را مروجان فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و افزود: در جشنواره رضوی رتبه برتر کشور هستیم.

 

به گزارش شبستان، در پایان این نشست مقرر شد در نشست معاونان اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران و آموزش و پرورش استان زمینه‌های تفاهم‌نامه ها در حوزه تولید محتوای کتابخوانی همچون کتاب های صوتی، معرفی کتاب و مسابقات کتابخوانی در بستر برنامه شاد تهیه و تدوین شود.

 

 

پایان پیام/708

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید محتوا در فضای مجازی مازندران کتابخانه های عمومی آموزش و پرورش کتابخانه های عمومی مازندران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدیدی از مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی با شرکت ۱۳۴۰ دانش آموز در ۲۶ لیگ از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان، مین یاب قرار است در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار شده و در تاریخ ۲۰ اردیبهشت هم مراسم اختتامیه مسابقات در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

دانش آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش آموزان نخبه می‌باشد.

پس از برگزاری این دوره از مسابقات روبوتیکاپ، برای برگزیدگان دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

این دوره‌های آمادگی قرار است از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شود و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیر ماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب خواهند شد.

پیش از این، تیم جهانی رباتیک دانش آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده است.

همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند

دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات لازم است برای ثبت نام با شماره ۶۷۴۳۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6091389 علی قدمی

دیگر خبرها

  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد