Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه المپیک دونتسک، شهاب زاهدی را به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر این باشگاه معرفی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه المپیک دونتسک در صفحه رسمی خود در اینستاگرام اعلام کرد که شهاب زاهدی ، ستاره ایرانی‌اش به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر این باشگاه معرفی شده است.

باشگاه دونتسکی درباره انتخاب گزینه مورد نظر پرسپولیس نوشت:

“بهترین بازیکن فصل قبل المپیک دونتسک همچنان فوتبال اوکراین را با نمایش دیوانه‌کننده‌اش شگفت‌زده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار گل در پنج بازی ابتدایی باعث شده تا شهاب در صدر جدول گلزنان لیگ حضور داشته باشد. رونالدوی ایرانی از هیچ فرصتی به‌راحتی عبور نمی‌کند. او با این حال بعد از بازی از عملکرد خوبِ تیم صحبت کرد و از حمایت کادر فنی تشکر کرد.”

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهاب زاهدی شهاب زاهدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، آلبرتو جولیانی سرمربی تیم مودنای ایتالیا از اواخر فصل گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفت و تیمش را به پلی آف رساند و در این مرحله نیز برابر ترنتینو شکست خورد.

این مربی با تجربه که گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز بود برای فصل آینده به دنبال بستن یک تیم قدرتمند است. آنها به همین منظور دست به خریدهای خیلی خوبی زده‌اند.

باشگاه مودنا در پست پاسور لوسیانو دچکو را خریداری کرده، در پست قطر پاسور پل بوچگر اتریشی جانشین ماکسیم ساپوژکف روس شده است، بوچگر فصل قبل یکی از امتیاز آورترین بازیکنان سری آ بود.

همچنین خوزه میگل گوتیرز کوبایی نیز از تارانتو راهی این تیم شد تا آلبرتو جولیانی سرمربی مودنا آرام آرام یک تیم مدعی قهرمانی را برای فصل بعد سوپر لیگای ایتالیا آماده کند.

همچنین گفتنی است، برونو رزنده پاسور برزیلی، عثمانی خوان تورنا و ماکسیم ساپوژکف از این تیم جدا شدند. البته این پایان نقل و انتقالات این باشگاه نیست و بازیکنان بزرگ دیگری نیز هدف این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • درخشش شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!