Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه درگیری ارمنستان و آذربایجان ‌در ‌قره‌باغ خوشایند ایران نیست، گفت: دو کشور مناقشه را مسالمت‌آمیز حل و فصل کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار قاسم رضایی بعدازظهر امروز در بدو ورود به فرودگاه شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گفتمان فرهنگی راهکار مهم پایان درگیری میان ارمنستان و آذربایجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  حضور مرزبانان در مناطق مختلف مرزی هدفمند، تاثیرگذار و امنیت‌آفرین بوده است، افزود: از زمان آغاز درگیری در منطقه مورد مناقشه قره‌باغ که از ششم مهر آغاز شده، شاهد اصابت راکت‌ها و موشک‌های دو طرف به مناطق مرزی ایران هستیم که مرزهای پارس‌آبادمغان جزو مرزهای آرام و امن شمال کشور است.

درگیری‌ها در قرقیزستان بیش از 600 مجروح بر جای گذاشته استدرگیری‌ها در قرقیزستان| از مجروح شدن حداقل 130 نفر تا سخنان رئیس جمهورسوریه| بشار اسد: ترکیه عامل درگیری قره باغ است

 جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه جنگ میان این 2 کشور خوشایند نبوده و باعث خدشه‌دار شدن احساس امنیت و آرامش مرزنشینان غیور ما شده است، تصریح کرد: امیدواریم مناقشه و جنگ بین جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان به صورت مسالمت‌آمیز حل و فصل شده و آرامش و امنیت به مناطق جنگی این 2 کشور بازگردد.

رضایی بیان کرد: مرزهای استان اردبیل یکی از مرزهای امن و با ثبات کشور است و رفتارهای مرزبانی در این استان با اتباع خارجی مناسب و با سعه صدر است.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی

به گزارش "ورزش سه"، سزار لوئیس منوتی، سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین، در 85 سالگی درگذشت و جهان فوتبال برای همدردی با این اتفاق پیام‌های گوناگونی را منتشر کردند.

خوزه لوئیس چیلاورت، ملی‌پوش سابق پاراگوئه، نه تنها با این پیام‌های تسلیت همراهی نکرد، بلکه از کنایه به سرمربی سابق آرژانتینی به دلیل درگیری‌ای که در گذشته با هم داشتند، غافل نشد.

چیلاورت در اکس (توییتر سابق) نوشت: "ما میمون‌ها هنوز زنده‌ایم و به بچه‌ها مواد مخدر نمی‌دهیم. در دهه 90 همه ما آن را با وِلِز نابود کردیم."

چیلاورت به یک درگیری قدیمی اشاره دارد. این درگیری به زمانی مربوط می‌شود که او بازیکن تیم ولز سارسفیلد و منوتی هم سرمربی ایندیپندنته بود.

پس از بازی بین دو تیم، منوتی درمورد چیلاورت گفته بود: "فکر می‌کنم کاری که باید با چیلاورت انجام شود این بود که او را به مدارس و دانشگاه‌ها ببریم تا بچه‌ها بدانند که انسان 40 میلیون سال پیش چگونه بوده است! اول چیلاورت بوده، بعد میمون‌ها و بعد انسان‌ها."

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای ساماندهی مبادلات مرزی آذربایجان غربی اجرایی شود
  • جمهوری آذربایجان و ارمنستان در یک قدمی امضای معاهده صلح
  • آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • نخست وزیر ارمنستان: تعلیق مذاکرات مرزی با آذربایجان، منجر به جنگ می‌شود
  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • درگیری مرزی بین قرقیزستان و تاجیکستان
  • حمله گازانبری طالبان به تعهدات آبی با ایران
  • حمله گازانبری امارت طالبان به تعهدات آبی با ایران
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین