Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آجورلو مدیرمسئول روزنامه صبح نو و سایت فردا در این باره می گوید که بر خلاف آنچه برخی افراد منتسب به دولت درباره رعایت نشدن پروتکل ها توسط آقای قالیباف می گویند، به گفته دکتر زالی و دیگر مسئولان بیمارستان امام، ایشان پروتکل ها را رعایت کرده اند و گفته ها و نوشته های منتسبان و نزدیکان دولت برای کم کردن فشارها و انتقادها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آجورلو درباره واکنش دولت به بازدید رییس مجلس از بیماران کرونایی معتقد است: به نظرم رفتار آقای قالیباف نشان داد که هم می توان کنار مردم بود ‌و هم همان طور که دکتر زالی به عنوان مقام مسئول و مسئولان بیمارستان گفتند پروتکل ها را رعایت کرد. از همین جهت تفسیری که از واکنش تند سخنگوی دولت و تیم رسانه ای دولت به دست می آید، ناراحتی از فشار افکارعمومی به رییس جمهور برای در میدان آمدن است که تبدیل به مطالبه جامعه شده است.  به نظر می آید که تیم دولت به جای این گونه واکنش نشان دادن و لغو جلسه سران قوا باید کمی صبورتر باشند و از واقعیت ها فاصله نگیرند. واقعیت این است که جامعه خواهان مدیران مردمی و انقلابی است که در صحنه حاضر باشند نه آنکه پشت میز بنشینند. مردم از شرایط اقتصادی کشور ناراحت هستند و معتقدند که اگر دولت در میدان باشد، این از شدت و حجم این مشکلات می توان کاست. دولت اما شیوه دیگری در پیش گرفته و به جای اصلاح روش خود مسئولانی را که کنار مردم هستند تخریب می کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نشست خبری عوامل سریال  تلویزیونی «نون خ ۵» که ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد، مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره ماجرای شکایت حسین صفامنش از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی‌اجازه از یکی از قطعاتش در این مجموعه پرسیده بود، پاسخ داد.

 پیش از این حسین صفامنش نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در یکی از قسمت‌های سریال «نون خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به دنبال  پیگیری  قضایی و شکایت از سعید آقاخانی کارگردان این سریال است.

ویدئوی پاسخ فرجی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست