Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ باشگاه استقلال تهران برای دریافت مجوز حرفه‌ای فصل آینده و شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تسویه حساب با طلبکاران دارد.

یکی از طلبکاران که مسئولان باشگاه استقلال با او مذاکراتی هم داشتند محمد حسین کنعانی زادگان است. مدافع سرخپوشان که در اردوی تیم ملی حضور داشت قرار بود امروز به باشگاه مراجعه کند تا با مدیران این تیم دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی زادگان که سابقه برتن کردن پیراهن استقلال و در نهایت فسخ قرارداد به دلیل مصدومیت طولانی مدت را داشته امروز به باشگاه مراجعه نکرده تا استقلال برای پرداخت مطالبات او وضعیت نامشخصی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: شجاع خلیل زاده با پرسپولیس خداحافظی کرد!

کنعانی زادگان مبلغ 350 میلیون تومان از این باشگاه طلب دارد که باید رضایت او جلب می‌شد تا باشگاه استقلال بتواند مدارک تسویه حساب با طلبکاران را به AFC ارسال کند و مجوز دریافت کند. ظاهرا مدیران استقلال کسب رضایت این بازیکن را مهم تلقی نکردند که در فاصله 24 ساعت مانده به مهلت پایانی ارسال مدارک در حال حاضر مشخص نیست چه اتفاقی رخ می‌دهد.

مدافع سرخپوشان که عکسی از حضورش در پرواز بازیکنان تیم ملی به کشور ازبکستان برای برپایی بازی دوستانه در این کشور منتشر کرده جمله "زمین گرده" را منتشر کرد تا نشان بدهد تصمیم ندارد با استقلال به توافق برسد و این لج بازی او شاید به ضرر استقلال شود.

منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کنعانی زادگان باشگاه استقلال استراماچونی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن

در یکی از دو دیدار بزرگ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و تراکتور در تبریز به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان می‌توانند امروز فاصله خود را با پرسپولیس افزایش دهند و حتی این احتمال نیز وجود دارد که این تیم صدر جدول را از دست بدهد.

به هر شکل، استقلال برای اینکه خیالش بابت حفظ صدر جدول رده‌بندی راحت باشد، نیازمند کسب پیروزی در این دیدار سخت و دشوار است و انتظار می‌رود که جواد نکونام نسبت به بازی قبل تیمش برابر شمس آذر، به‌جز تغییر اجباری در درون دروازه، با همان نفرات قبلی به میدان رود. باید دید خالدآبادی می تواند با عملکردش در این بازی حساس آبی ها را صدرنشین نگه دارد یا نه.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با تراکتور:
محمدرضا خالدآبادی – روزبه چشمی – محمدحسین مرادمند – ایمان سلیمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال‌الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو.

کد خبر 848577 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند