Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس این تفاهم نامه و با تهیه زمین مناسب، هزار مسکن برای ایثارگران بالای ۲۵ درصد و خانواده شهدا ساخته و هزار شغل برای ایثارگران گلستان ایجاد خواهد شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت که بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال ۴۶ هزار خانه برای ایثارگران و خانواده شهدای کشور ساخته خواهد شد که تلاش می کنیم این تعداد به ۵۰ هزار واحد مسکونی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید اوحدی اظهار داشت: طبق مصوبه هیات دولت برای در اختیار قراردادن این منازل ۵۰ هزار وام مسکن به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: در صورت ساخت و تکمیل این خانه ها، تعداد منازل ساخته شده ایثارگران و خانواده های شهدای کشور در ۱۷ سال اخیر ۲۰۰ درصد بیشتر خواهد شد.

وی افزود: با وجود تلاش انجام شده برای رفع مشکل ایثارگران و خانواده شهدا، تا رسیدن به نقطه مطلوب و مورد نظر فاصله زیادی داریم و هنوز خانواده های شهدا و ایثارگران با دغدغه مسکن و اشتغال دست به گریبان هستند.

اوحدی همچنین به تلاش برای تزریق واکسن آنفلوآنزا به جانبازان بالای ۵۰ درصد و خانواده های شهدا اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم برای در امان ماندن این جامعه هدف از ویروس کرونا، واکسیناسیون آن ها در منزل انجام شود.

استاندار گلستان هم در این جلسه گفت: در حال حاضر  ۷۰۰ جانباز زیر ۲۵ درصد این استان بیکار هستند که تعیین مقرری ثابت برای تامین معیشت آنها ضروری است.

هادی حق شناس همچنین به ۶ شهید خدمت گلستان که در راه کمک به سیل زدگان سال قبل گلستان جان خود را از دست دادند اشاره و خواستار تامین خواسته و مطالبات خانواده آنها شد.

عبدالجلال ایری نماینده غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: شهدای خدمت جان باخته در راه کمک به سیل زدگان تاکنون هیچ خدمتی از بنیاد شهید دریافته نکرده اند و پیگیری فراوان آن ها تاکنون به نتیجه نرسید.

اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان هم در این مراسم بر ضرورت حصارکشی همه گلزارهای شهدای استان تاکید کرد و گفت: ۹۳ درصد این گلزار شهدا محصور شده و تکمیل ۷ درصد باقیمانده به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران اشتغال زایی گلستان مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران اشتغال زایی گلستان مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران اشتغال زایی گلستان مسکن اخبار کنکور بنیاد شهید خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهدی روحانی‌نژاد معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری در این مراسم گفت: این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های کلیدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال اجرا است و همه مجوزهای لازم با توجه به سندهای بالا دستی گرفته شده و مجلس شورای اسلامی هم چند مصوبه در این زمینه داشته است.

روحانی‌نژاد افزود: از ابتدای دولت سیزدهم انجام کارهای مقدماتی در این زمینه آغاز شده و اپراتورهایی که علاقه‌مند به مشارکت در اجرای این طرح بودند، آمادگی خود را اعلام کرده و مجوز اجرای پروژه در شهرهای مختلف را دریافت کردند.

به گفته وی براساس قانون بودجه امسال شهرداری‌ها پس از دریافت درخواست اپراتور مورد نظر بایستی ظرف ۱۵ روز برای صدور مجوز حفاری در معابر شهری اقدام کنند.

روحانی نژاد همچنین تصریح کرد: در هر شهری که مجوز برای حفاری صادر شود، اپراتور متعهد باید پوشش فیبر نوری را برای تمامی جمعیت شهر فراهم نماید و نمی تواند فقط به نقاط برخوردار شهر تمرکز کند.

معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این زمینه عقب ماندگی در مقایسه با کشورهای منطقه داریم، باید با همکاری همه دستگاه‌های مربوط زمینه تسریع در انجام آن در شهرهای کشور فراهم شود.

روحانی نژاد افزود علیرغم شروع با تاخیر این پروژه ملی در استان خراسان جنوبی ولیکن در صورت همکاری تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداریها و باتوجه به توان اپراتورهای منتخب برای استان، این امکان وجود دارد که مراسم اتمام پوشش برای کل استان خیلی زودتر از استان های دیگر برگزار شود.

محمد جواد قتاعت، استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۳۵۳ روستای بالای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شدند.

وی افزود: سعی ما در استان این است تا علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها هم این طرح سریع‌تر اجرایی شود و مردم از آن بهره‌مند شوند.

مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی نیز گفت: براساس این تفاهم‌نامه شبکه فیبر نوری به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر شامل خیابان‌های اصلی، فرعی و کوچه‌ها اجرا و بستر اتصال ۶۵ هزار پورت برای استفاده مشترکین خانگی و تجاری در بیرجند فراهم می شود.

وی با بیان اینکه اجرای فیبر نوری پیش نیاز هر شهر هوشمند است، گفت: این طرح امکان استفاده شهروندان از اینترنت پرسرعت خانگی و فناوری‌های نوین، ارتقای کیفیت عملکرد و کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه منابع را فراهم می‌کند و ارزش سرمایه گذاری این طرح در بیرجند، حدود هزار میلیارد ریال است.

مهدی بهترین، شهردار بیرجند نیز در این مراسم تاکید کرد: تمام توان خود را در راستای ارایه خدمات ارتباطی مطلوب به شهروندان بکار گرفته ایم.

کد خبر 6092991 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا