Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آوا، محمد اشرف‌غنی رئیس‌جمهور افغانستان و زلمای خلیل‌زاد نماینده آمریکا در امور افغانستان امروز سه شنبه در شهر دوحه پایتخت قطر دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، رئیس‌جمهور افغانستان و نماینده آمریکا در امور افغانستان ضمن تاکید بر آتش‌بس، پیرامون نشستی که به زودی در ژنو برگزار خواهد شد بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، نماینده شورای امنیت ملی آمریکا، فرمانده نیروهای حمایت قاطع ناتو و نماینده وزارت دفاع ملی افغانستان نیز حضور داشتند.

گفتنی است، رئیس‌جمهور افغانستان پیشتر در راس هیأتی عالی‌رتبه طی سفر رسمی ۲ روزه پس از سفر به کویت وارد دوحه شده و با خالد بن خلیفه بن عبدالعزیز آل ثانی نخست‌وزیر قطر در باره روابط میان کابل و دوحه و راه‌های گسترش آن در زمینه‌های مختلف تبادل نظر کرد.

کد خبر 5042000

منبع: مهر

کلیدواژه: اشرف غني زلمای خلیل زاد دوحه قطر ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ویروس کرونا مناقشه قره باغ فلسطین عربستان سعودی لبنان ارمنستان ترکیه جو بایدن عادی سازی روابط با اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان

رزا اوتنبایوا، رئیس یوناما در دیدار با والی طالبان در ولایت لوگر با اشاره به فعالیت های یوناما در زمینه های تعلیمی، خدمات صحی و تغییرات اقلیمی در افغانستان اظهار کرد: یوناما درآینده نزدیک، یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی را در ولایات مختلف افغانستان ایجاد می‌کند.

والی طالبان در لوگر نیز در این دیدار گفت: هیأت حاکمه سرپرست افغانستان برای حل مشکلات تعلیمی، صحی و دیگر مسایل مردم تلاش‌ کرده و کوشیده است خدمات بهتری به مردم ارایه کند.

ضیاءالرحمن مدنی همچنین از یوناما خواست تا واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند.

پیش از این نیز رئیس یوناما در دیدار با شماری از سفیران و نمایندگان کشورهای منطقه در کابل بر تلاش فراوان برای صلح و ثبات اقتصادی در افغانستان تأکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • تأسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • تعلیق تبادل تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با هزار نفر از کارگران در هرمزگان
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور