Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه سپهر و فضای مجازی صدا و سیما همزمان با ایام زیارتی اربعین حسینی ویژه برنامه‌‌های اینترنتی را برای مخاطبان خود درنظر گرفته است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، معاونت فضای مجازی صدا و سیما طرحی به نام "زیارت نیابتی" را تا 18 مهر اجرا می‌کند.  طبق این طرح زائران عراقی و بومیان کربلا نائب الزیاره ایرانی‌هایی می‌شوند که امسال به دلیل شرایط کرونایی نتوانسته‌اند به نجف اشرف و کربلا مشرف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وهله بعدی شبکه اینترنتی سپهر رسانه ویژه برنامه "اینترنتی اربعین" را برای مخاطبانش پخش خواهد کرد. علاقه‌مندان به اخبار و تصاویر مراسم اربعین حسینی می‌توانند هر شب از ساعت 18 تا 21 به صورت زنده و مستقیم از حال و هوای عتبات عالیات در عراق و سوریه مطلع شوند.

در این برنامه کارشناسان مذهبی از نقاط مختلف جهان به بررسی تأثیر راهپیمایی اربعین حسینی در بیداری اسلامی و وحدت مسلمانان خواهند پرداخت.

همچنین همزمان با اربعین لوگوی همه شبکه‌های خطی فضای مجازی صدا و سیما رنگ و بوی اربعینی به خود گرفته و زیرنویس‌ها نیز متناسب با اربعین تهیه و پخش می‌شود.

در شبکه نوا نیز حدود 14ساعت کلیپ با موضوع اربعین و امام حسین(ع) پخش و تکرار خواهد شد .

معاونت فضای مجازی برای شبکه جوانه متناسب با کودکان و نوجوانان که مخاطبان این شبکه‌اند آیتم‌های عزاداری تدارک دیده و در شبکه شیران که ویژه ایران پیشرفته است آیتم‌ها و نماهنگ‌هایی تهیه و پخش خواهد شد. شبکه لبیک ویژه این ایام برنامه‌ها و نیز زیارت اربعین  نیز پخش خواهد کرد.

آگهی‌های بازرگانی تلویزیون اعصابِ مخاطب را خُرد کرده استتلویزیون سریال "نفوذ" را با تأخیر پخش می‌کندحمله اینستاگرام به برنامه‌‌ تلویزیونی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترنت اربعین رسانه ملی تلویزیون اینترنت اربعین رسانه ملی تلویزیون فضای مجازی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد