Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این محرز است که شرکت بزرگ کشت و صنعت مغان و نگین کشاورزی ایران بسیار کمتر از قیمت واقعی خود به‌فروش رسیده است و مردم انتظار اجرای عدالت در این موضوع را دارند.

به گزارش مشرق، علی نیکزاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این محرز است که شرکت بزرگ کشت و صنعت مغان و نگین کشاورزی ایران بسیار کمتر از قیمت واقعی خود به‌فروش رسیده است و مردم انتظار اجرای عدالت در این موضوع را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: قرارداد شرکت هفته تپه با مدیران فعلی فسخ می‌شود

وی افزود: اقدامات اخیر دستگاه قضایی جوانه‌ی امید در دل مردم کاشته است، هیات داوری باید با بررسی دقیق و ریزبینانه نسبت به تحقق عدالت اقدام کند.

وجود ایرادات جدی در واگذاری

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده در طول این چند ماه به طور مسکوت اما جدی از مراجع مختلفی همچون قوه قضائیه، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات مسئله را پیگیری نموده و با کارشناسی وارد موضوع شده‌ام؛ نظر اکثر مراجع و کارشناسان حاکی از آن است که این واگذاری دارای ایرادات اساسی و جدی است.

وی در ادامه افزود: کشت و صنعت مغان قطب کشاورزی ایران و موضوع واگذاری آن تبدیل به مطالبه‌ی ملی شده است که مراجع و مسئولان امر باید با توجه به این مسئله نسبت به تصمیم‌گیری جدی و محکم اقدام نمایند.

لزوم الحاق پیوست‌های مهم در فرآیند واگذاری

نیکزاد بیان داشت: دیگر موضوع مهمی که باید مراجع تصمیم‌گیر در نظر داشته باشند، الحاق پیوست‌های امنیتی، کشاورزی و اجتماعی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: منظور ما از پیوست کشاورزی، به‌طور مثال این است که کشت محصولات اساسی در این مجموعه طبق نظر کارشناسان باید همواره صورت گیرد و یا در پیوست اجتماعی بحث اشتغال نیروها و... دیده شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی اردبیل سازمان بازرسی علی نیکزاد قوه قضائیه ایران مشرق کشت و صنعت مغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است
  • پیش‌بینی برداشت ۳۰ هزار تن گندم مازاد از مزارع آبدانان
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات