Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:29:18 GMT

پروژه محور بروجن به لردگان؛ در ایستگاه پایانی

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۱۱۵۷

پروژه محور بروجن به لردگان؛ در ایستگاه پایانی

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه محور بروجن به لردگان به اتمام رسیده است و پس از اتصال تقاطع‌ها آماده بهره‌برداری است.

اقبال عباسی ۱۵ مهرماه در حاشیه بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های راه و راه‌سازی چهارمحال و بختیاری, اظهار کرد: جاده شهرکرد-شلمزار به ناغان، تونل کره‌بس، جاده لردگان به بروجن و  کمربند شمالی بروجن از مهم‌ترین طرح‌های زیرساختی حوزه راه در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حدود ۱۰ پیمانکار در این پروژه‌ها در حال فعالیت هستند که خوشبختانه اکثر پروژه‌ها طبق برنامه‌زمانبندی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای چند پروژه مهم راه در چهارمحال و بختیاری توسط سازمان برنامه و بودجه اختصاص پیدا کرده است، گفت: پروژه محور بروجن به لردگان به اتمام رسیده است و پس از اتصال تقاطع‌ها آماده بهره‌برداری است.

عباسی با بیان اینکه کارگاه پروژه کمربندشمالی بروجن در حال تجهیز کارگاه است، عنوان کرد: دو پیمانکار مسیر ناغان به‌علت برخی مسائل مانند افزایش قیمت مصالح قرارداد خود را فسخ  کردند که باید به سرعت پیمانکار برای ادامه کار تعیین شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: راه یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه در هر استان است، قطعا احداث محورهای مواصلاتی ایمن موجب تسهیل در رفت و آمد و کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری زيرساخت راه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری