Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران تهدید کرد که اگر جنگی در منطقه رخ دهد، آمریکا جان سالم به در نخواهد برد.

سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای «الاتجاه» وابسته به «کتائب حزب‌الله» عراق گفت: آمریکایی‌ها تهدید می‌کنند که یگان‌ها و پایگاه‌های الحشدالشعبی را خواهند زد؛ اما من فکر می‌کنم که الحشد تا به امروز نجابت به خرج داده و خویشتن‌داری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جوانی در این خصوص تأکید کرد: «اگر روزی تصمیم بر این باشد که نیروهای مردمی عراق به مصاف آمریکایی‌ها بروند، نتیجه دیگری رقم خواهد خورد».

معاون سیاسی سپاه افزود: «آمریکایی‌ها فراموش نکنند که چگونه به نظامیان خود پوشک می‌دادند تا خودشان را حفظ کنند و کمتر دچار مشکل شوند».

وی در ادامه گفت: «آمریکایی‌ها درواقع با امضای توافق‌نامه امنیتی، پا به فرار از عراق گذاشتند و خودشان را از صحنه و معرکه خارج کردند و لذا این نکته‌ای که دارند مطرح می‌کنند بیشتر یک تست و محک است».

سردار جوانی همچنین یادآور شد: «اتفاقی که چندی قبل رخ داد با آن حرکت منسجم گروه‌های مختلف الحشدالشعبی در دفاع از افرادی که بازداشت شده بودند، دیدیم که چگونه انجام شد».

وی خاطرنشان کرد: «طی سال‌های گذشته آمریکایی‌ها در هیچ‌یک از جنگ‌هایی که وارد شدند، پیروز نشدند و امروزه آمریکایی‌ها خودشان را در موقعیتی نمی‌بینند که بخواهند با جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران وارد جنگ شوند؛ اما اینکه حالا یک ناوی را وارد خلیج فارس می‌کنند و تبلیغات و سروصدا هم می‌کنند به معنای این است که بازنده هستند».

معاون سیاسی سپاه در بخش پایانی اظهاراتش تصریح کرد:‌ «اتفاقاً ما بر این اعتقادیم که آمریکایی‌ها هر وقت که ناوهای‌شان را وارد خلیج فارس می‌کنند، امکان وقوع جنگ کمتر می‌شود چون به‌خوبی می‌دانند که آمدن‌شان به خلیج فارس یعنی مرگ قطعی و نابودی حتمی آنها؛ چون محال است که جنگی در منطقه رخ دهد و آمریکایی‌ها بتوانند از خلیج فارس جان سالم به در ببرند»./فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: معاون سیاسی سپاه آمریکایی ها خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901036

دیگر خبرها

  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال