Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری گفت: به منظور مقابله با فساد اقتصادی سامانه های اطلاعاتی یکپارچه سازی می شود تا نقدینگی های موجود در کشور به سمت تولید سوق پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود در کشور نداشتن اطلاعاتی کافی از نقدینگی مردم و مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مصطفی طاهری با اشاره به اینکه تا زمانی که سامانه هوشمند وجود نداشته باشد نمی توان راه به جایی برد، گفت: به همین منظور یکپارچه سازی سامانه های اطلاعاتی در اولویت مجلس قرار دارد.

 


وی یکی از مزایای وجود این سامانه را هدایت نقدینگی ها به سمت تولید خواند و افزود: اگر نقدینگی موجود در کشور به سمت تولید هدایت شود، قیمت ها کاهش پیدا کرده و وضعیت اقتصادی کشور بهبود می یابد.

 


به گفته طاهری، برای انتقال نقدینگی ها باید محل این نقدینگی ها را بدانیم که سامانه هوشمند می تواند اطلاعات لازم را در اختیار ما قرار دهد.

 


وی اضافه کرد: این سامانه می تواند محل حرکت نقدینگی ها را مشخص کند که در اینصورت می توان با وضع مالیات ها در مسیر این بازارها، نقدینگی را به سمت توسعه هدایت کرد.

 


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ضمانت اجرایی این طرح را وضع قوانین و برخورد با متخلفان خواند و گفت: دولت یازدهم به دنبال شفاف سازی است.

 


وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر رویکرد مجلس در حوزه فرهنگی نیز گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس دو طرح در حوزه جمعیت کشور و فضای مجازی در دستور کار دارد.

 


طاهری به پروژه های نیمه تمام استان و جدیت استاندار زنجان در نهایی کردن آنان اشاره کرد و گفت: پروژه مربوط به استادیوم 15 هزار نفری زنجان تا بهمن ماه امسال افتتاح می شود؛ پیست دوچرخه سورای زنجان 33 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 4 میلیارد نیز اعتبار مجدد دریافت می شود.


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معیشت و مشکلات اقتصادی دغدغه اصلی است، خاطر نشان کرد: نرخ ارز به کانال 30 هزار تومان رسیده است. 

 


وی همچنین افزود: افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها موجب آشفتگی در بازار شده است.

 


دیگر نماینده زنجان و طارم نیز در این نشست خبری در خصوص درگیری آذربایجان و ارمنستان در موضوع قره باغ، طرفین را به وحدت و حل این جنگ دعوت کرد.

 


مهدی باقری در خصوص رویکرد مجلس در حوزه مسائل فرهنگی نیز اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در شروع کار مجلس یازدهم بر موضوع معیشت مردم و فرهنگ تاکید داشت و همین موضوع نشان از اهمیت موضوعات فرهنگی دارد.

 


وی به گام دوم انقلاب اسلامی و مطالبه رهبری از مجلس به عنوان مجلس انقلابی اشاره کرد و گفت: زمینه تشکیل دولت انقلابی، مجلس انقلابی است.

 


نماینده مردم زنجان و طارم از راه‌اندازی دفتر مجازی برای توسعه عدالت و تامین زیرساخت‌ها در همه حوزه‌های انتخابیه خبر داد و گفت: این اقدام به منظور پیگیری مستمر موضوعات توسط نمایندگان انجام می‌شود.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: فساد اقتصادی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی مشکلات اقتصادی نماینده مردم زنجان و طارم نقدینگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

کد خبر 6090316

دیگر خبرها

  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم باید «مردمی‌سازی اقتصاد» باشد