Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار سپاه کاشان ضمن اشاره به توزیع پنج هزار بسته غذایی میان نیازمندان کاشانی گفت: ۱۰هزار پرس غذای گرم در مرحله سوم گام دوم کمک مومنانه طبخ می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ کریم اکبری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی اظهار داشت: در راستای گرامیداشت این روز عزیز و سوگواری بزرگ و محرومیت از نهضت عظیم‌پیاده روی اربعین در صدد برآمدیم در دو عرصه این فیض عظیم را جبران کنیم که در جبهه فرهنگی و خدماتی اقداماتی صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از امشب تا سه شب آینده برنامه‌های متنوعی توسط پایگاه‌های بسیج و قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان انجام می‌دهند، افزود: راه اندازی حسینیه‌های بسیار توسط بسیجیان این حسینیه سیار راه‌اندازی می‌شود و برنامه عزاداری‌ها را از این طریق داریم و پویش‌های مختلفی در این زمینه صورت می‌پذیرد و در سراسر کشور این مهم صورت می‌پذیرد.

اربعین فرصت دستگیری از نیازمندان/ مرحله هفتم رزمایش کمک مؤمنانه در همدان اجرا می‌شودمرحله سوم رزمایش کمک مومنانه دهه پایانی ماه صفر در زنجان برگزار می‌شودرئیس کمیته امداد: مردم در مرحله دوم رزمایش مواسات 460 میلیارد تومان بسته معیشتی اهدا کردند + فیلم

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به مرحله سوم گام دوم رزمایش کمکم مومنانه و انجام دو مرحله پیش از آن ابراز داشت: طی 10 روز پایانی ماه صفر با حمایت خیران پنج هزار بسته غذایی توزیع می‌شود و 10هزار پرس غذای گرم نیز روز اربعین طبخ و توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه بسته‌های غذایی و غذای گرم میان نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: یک گروه فرهنگی کاشانی نیز برای مردم محروم غیزانیه به نیت تعداد عمودهای مسیر کربلا بسته غذایی برای مردم آن منطقه در نظر گرفته است که با مشارکت خیران و مردم تهیه و توزیع می‌شود و از تمامی شهروندان درخواست داریم تا در این اقدام پسندیده شرکت کنند.

انتهای پیام/801/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توزیع می شود بسته غذایی مرحله سوم غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در اسلحه سابر بانوان با حضور ۱۰ شمشیرباز برگزار شد.

نجمه سازنچیان نماینده ایران در این اسلحه بود که هر چهار دیدار مقدماتی خود را با برد به پایان رساند و وارد مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله با «ورونیکا واسیلوا» از استرالیا رقابت کرد و با نتیجه ۱۵ به ۱۱ شکست خورد.

با برگزاری دیدارهای اسلحه سابر بانوان و مشخص شدن وضعیت نجمه سازنچیان، پرونده نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا بسته شد.

در چارچوب این رقابت ها، امروز ریحانه رضایی در اسلحه اپه از مرحله مقدماتی صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی باخت و به کار خود پایان داد. او در رده بندی نهایی نهم شد. علی امینی هم با دو برد، ۴ باخت و ناکامی از صعود به کار خود در اسلحه فلوره مردان پایان داد. امینی در رده بندی نهایی صاحب جایگاه چهاردهم شد.

همچنین روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

بدین ترتیب شمشیربازی ایران با سهمیه تیمی که توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان به دست آورده است در بازی های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

////

کد خبر 6090873 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند