Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:01:19 GMT

سارقِ کیف قاپ با ۵۰ فقره سرقت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۱۴۴۹

سارقِ کیف قاپ با ۵۰ فقره سرقت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره کیف قاپی در سطح حوزه استحفاظی سرکلانتری سوم موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، سارق با یک دستگاه موتورسیکلت پالس مشکی رنگ به تنهایی در سطح شهر و در کوچه‌های خلوت و تاریک به شیوه قاپ زنی اقدام به سرقت کیف شهروندان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در میانه رسیدگی به پرونده‌های سی ام شهریور یکی از شکات که از وی نیز به شیوه کیف قاپی، سرقت شده بود، سارق را در حوالی پمپ بنزین سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت و مشغول سوخت گیری بوده مشاهده می‌کند که سریعاً با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و با حضور مأموران گشت کلانتری ۱۰۷ فلسطین متهم که قصد فرار داشته، دستگیر و به همراه موتورسیکلت به پایگاه سوم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در تحقیقات اولیه فرد دستگیر شده خود را «شریف» از اتباع خارجی معرفی کرد و منکر هرگونه سرقتِ کیف قاپی می‌شود که کارآگاهان از شاکیان دیگر برای شناسایی و مواجهه حضوری با متهم دعوت کردند و ۲۰ نفر از آنها موفق به شناسایی متهم به عنوان سارق خود شدند.

به گفته این مقام انتظامی، هنگامی که متهم با قاطعیت با شاکیان و قرائن موجود مواجه شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب ۵۰ فقره سرقتِ قاپ زنی در سطح شهر معترف و گفت، گوشی‌ها را به شخصی به نام «سیروس» می فروخته و از مجموع سرقت‌ها حدود ۳۰۰ میلیون تومان به دست آورده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: متهم پس از قبول جرم خود به دستور بازپرس شعبه شانزدهم دادسرای ناحیه ۶ تهران با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد و تلاش کارآگاهان برای شناسایی سایر مال باختگان و دستگیری مالخر پرونده، ادامه دارد.

کد خبر 5042011

منبع: مهر

کلیدواژه: کیف قاپی دستگیری سارق شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش گردشگری شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی اربعین حسینی اربعین 99 سالمندی پلیس راهور وضعیت راهها سازمان تامین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ضمن شناسایی محل‌های سرقت و بررسی شیوه و شگردهای به کار رفته در سرقت‌ها با تشکیل تیمی به محل اعزام و در نهایت خودرو ام وی ام سارقان را در یکی از محلات شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: مالک خودرو احضار که در تحقیقات صورت گرفته اعلام کرد که در تاریخ اعلامی خودرو دست فرزندش بوده که چهار ماه قبل از زندان آزاد شده که با بررسی دقیق سوابق متهم مشخص شد دارای سوابق متعددی در خصوص انواع جرایم بویژه سرقت می‌باشد که با هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به عمل آمده به جرم خود اقرار کرده و معترف شد با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده و سپس اموال مسروقه را به یک مال خر در بندرعباس فروخته‌ اند که طی عملیاتی دیگر دو متهم دیگر نیز در مخفیگاه‌هایشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه تلاش مأموران برای شناسایی مالباختگان جهت تحویل اموال مکشوفه به آنان ادامه دارد، بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

کد خبر 6090378

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد