Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رحیم خلقی رئیس واحد حمل و فرآوری ســـرباره فولاد مبارکه گفت:زمان توقف ناشی از حمل سرباره در کوره‌های قوس الکتریکی، با ثبت تعویض تعداد ۲۰ هزار و ۷۹۳ پاتیل سرباره کوره قوس الکتریکی و دو هزار و ۸۳۲ پاتیل سرباره واحد عملیات ثانویه به ۶ ثانیه به ازای هر ذوب کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با تأکید بر اینکه این کاهش، نقش مؤثری در کسب حدنصاب‌های اخیر شرکت داشته است، افزود: با دستیابی به حدنصاب توقف ۶ ثانیه‌ای در حمل سرباره، درمجموع ۲۰ هزار و ۵۱۰ ذوب محقق شد.

فولاد مبارکه سهم ۵۰ درصدی تولید فولاد در مجموعه شرکت‌های ایمیدرو (تولید سالانه بیش از هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تن فولاد خام) و سهم یک درصدی در تولید ناخالص داخلی و پنج درصدی در تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده است.

فولاد مبارکه بزرگترین تولیدکننده ورق‌های فولادی تخت در خاورمیانه و شمال آفریقا (سهم ۲۰ درصدی) و بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان (سالانه ۱۲ میلیون تن) است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد مبارکه کاهش توقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، آقای بهروزیان مدیر مجتمع پتروشیمی آبادان با اعلام این خبر گفت: روند تولید در پتروشیمی آبادان همانند روز‌های عادی در جریان است و کوره آسیب دیده بزودی راه اندازی می‌شود.

به گفته وی : این کوره به علت حادثه آتش سوزی روز یکشنبه نهم اردیبهشت از مدار خارج شد.

در این حادثه مقادیری کابل برق و اتصالات ابزار دقیق آتش گرفت و به کسی آسیبی نرسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز بود
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی