Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بابیان اینکه در تقابل بین دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، حامی صنعتگران هستیم افزود: از متخلفین هیچ حمایتی نخواهیم کرد.

وی خط قرمز مدیریت استان قم را تخلف در اجرای قوانین دانست و گفت: همه مسئولان باید در مسیر اجرای قانون گام بردارند؛ بااین‌حال در راستای بهره‌گیری از اختیارات قانونی برای کمک به بخش خصوصی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع کرونا و تأثیرپذیری فضای اقتصاد از آن، برگزاری نمایشگاه‌های مجازی را یک اقدام راهگشا در شرایط جدید دانست و گفت: ارائه توانمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف با استفاده از بستر فضای مجازی در دستور کار متولیان قرار بگیرد.

وی توسعه صادرات با بهره‌گیری از بسترهای الکترونیکی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: به مدد انقلاب رسانه‌های جمعی و فضای ارتباطات می‌توانیم کانال ارتباطی برای ارتباط با مشتریان در اقصی نقاط عالم داشته باشیم.

سرمست شبکه تلویزیونی ایران کالا را نیز یک ظرفیت مهم برای معرفی محصولات، کارآفرینان و چهره‌های برتر استان دانست و گفت: باید با ایجاد یک کانال ارتباطی بین بخش خصوصی و رسانه ملی از این ظرفیت مهم برای توسعه اقتصادی استان بهره گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار مسئولان استان با وزیر نیرو،  بر پیگیری مصوبات این جلسه توسط مسئولان استانی تاکید کرد و گفت: در صورت جمع‌بندی مشکلات در سایر حوزه‌ها، مدیریت استان آماده است تا با مسئولان ملی جلسات هماهنگی جهت رفع آن‌ها برگزار کند.

سرمست ادامه داد: در نشست با وزیر نیرو، مصوب شد برای بحث تامین برق شهرک‌های صنعتی جدید استان، الگوی شهرک صنعتی شکوهیه پیاده‌سازی که باید در بودجه سال جاری به این مهم توجه شود.

استاندار قم همچنین بابیان اینکه در بخش صنعت موفقیت‌های خوبی حاصل‌شده است، بیان کرد: بااین‌وجود در حوزه معادن از ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب استفاده‌نشده است.

وی با اشاره به دیدار بدون واسطه خود با صنعتگران و تولیدکنندگان استان گفت: در این دیدارها اهتمام مسئولان در پیگیری مصوبات جلسات و بازدیدهای میدانی توسط مدیریت استان مورد ارزیابی مستقیم قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها قم استانداری قم بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم استانداری قم بهرام سرمست قم استانداری قم بهرام سرمست اخبار کنکور بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند

مهرداد عظیمی در مراسم روز جهانی کارگر در سنندج اظهار داشت: پس از تصویب اساسنامه سازمان فنی و حرفه ای پس از چند دهه، براساس یکی از بندهای آن، تمام دستگاه‌های دولتی مکلف اند بخشی از بودجه عمرانی سالانه خود را صرف آموزش مهارت‌های کارگران دهند که عدد قابل توجهی است.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور عظیمی با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی آمار صدمات حین کار در کشور ادامه داد: در واگذاری امر آموزش به بخش خصوصی رشد ۱۱۴۰ درصد داشته ایم.

 وی با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب مردمی است و اقتصاد هم باید در دستان کارگران و کارفرمایان راهبری شود.

عظیمی بیان کرد: هر میزان از اقتصاد دولتی فاصله بگیری و شرایط مشارکت مردم در امورات اقتصادی موفق خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کردستان و مردمان قهرمانش صفحات زرینی از تاریخ پرافتخار را به نام خود به ثبت رساندند و ایران به وجود کردستان افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های آن سرمایه نیرو‌های انسانی است، گفت: باید الگو‌های موفق را به کشور تحویل دهند.

عظیمی با تاکید بر اینکه یکی از ماموریت‌های بخش استان معرفی درست و حرفه‌ای ظرفیت‌های استان است، ادامه داد: استاندار کردستان شجاعانه با استفاده از ظرفیت‌های سنتی و آیینی، تلاش دشمن برای بدنام کردن این استان را خنثی می‌کند.

در این مراسم از کارگران برتر تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند