Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@10:51:37 GMT

بازگشت تکاپو به شهر ووهان+عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۱۶۶۴

بازگشت تکاپو به شهر ووهان+عکس

شهر ووهان که نام آن چند ماهی به عنوان مرکز شیوع کرونا مطرح بود باز هم توجه‌ها را به خود جلب و نگاه‌ها را خیره کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رادیو بین المللی چین، شهر ووهان که چند ماهی نام آن به عنوان مرکز شیوع همه گیری کرونا و به تبع آن قرنطینه کامل شهر پیوسته در رسانه های جهان تکرار می شد، اخیراً با تصاویری متفاوت که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، باز هم توجه ها را به خود جلب و نگاه‌ها را خیره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر از مراکز دیدنی و تفریحی مانند هوانگ هه لوئو که بار دیگر میزبان گردشگران محلی و داخل چین شده، همچنین تصاویری از مجموعه ورزشگاهی سرپوشیده ووهان که در اوج همه گیری به بیمارستان صحرایی تبدیل شده بود و اکنون با برچیده شدن بیمارستان صحرایی، بار دیگر به کاربرد اصلی خود بازگشته، موجب غرور و مباهات مردم چین شده است که در نظرات و پیام‌هایی ذیل عکس‌ها منعکس می شود.

کاربری در فضای مجازی نوشته: با تأمین امنیت جانی، امنیت اقتصاد هم تأمین می شود. همه این تصاویر زیبا نتیجه تلاش های یک میلیارد و 400 صد میلیون جمعیت چین است. زنده باد!

کاربر دیگری نظر داده: مردم پایه و اساس هر کشوری هستند. با قوی بودن پایه و بنیاد، نیرومند بودن کشور حتمی است. من الان در شهر ووهان هستم. صمیمانه بگویم اینجا یک شهر قهرمان است.

و کاربری با اشاره به تفاوت برخورد دولت و ملت چین با روش برخورد سایر کشورها با مشکل همه گیری نوشته است: شاید برخی کشورهای غربی با معنای واقعی واژه فداکاری آشنا نیستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر ووهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از رفع مشکل پیش‌آمده در خط ۵ و اعزام قطارها طبق برنامه زمان‌بندی خبر داد.

به گزارش ایسنا، هادی زند ضمن عذرخواهی و قدردانی از سعه صدر مسافران به علت حذف قطارهای تندرو خط پنج در روزهای اخیر به علت مشکل فنی، گفت: از صبح امروز با پایان عملیات رفع اختلال سیستم علائم خط پنج، اعزام قطارهای تندرو نیز طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، اعزام قطارهای تندرو در خط پنج مترو تهران و حومه از صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به علت اختلال در سیستم علائم تا امروز متوقف شده بود که با رفع این اختلال، اعزام قطارهای تندرو طبق برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • بالندگی، تکاپو و رشد علمی و معنوی یک جامعه مدیون معلم است
  • بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو
  • بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور (عکس)
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم