Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۵ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در نکا سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت یک ماه در سطح شهرستان نکا به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با هماهنگی قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۸ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر شدند.

سرهنگ زارع گفت: در این عملیات‌ها در مجوع ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از متهمان کشف شد. کشف چوب جنگلی قاچاق در میاندورود سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های طبیعی به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعات‌ی به یک کارگاه دپوی چوب جنگلی در حوزه استحفاظی جنگل‌های دارابکلا مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از کسب هماهنگی با مرجع قضایی از محل مورد نظر بازدید کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق در بازرسی از محل مورد نظر متهم خبر داد و گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متصدی این کارگان نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو در بابلسر سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان بابلسر، مووضع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت و جمع آوری سرنخ‌های موجود به ۲ سارق حرفه‌ای سابقه دار مظنون شدند.

سرهنگ اسدی گفت:پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت خودرو در این شهرستان اعتراف کردند. سارق خودرو در بابل به دام افتاد سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و پلاک خودرو در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت:پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با تشکیل تیم‌های عملیاتی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به سرقت ۵ خودرو و ۸ فقره پلاک خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف خودرو‌ها و اموال سرقتی از مخفیگاه متهم خبرداد و افزود:متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتقاء امنیت اجتماعی مواد مخدر مرجع قضایی چوب جنگلی قاچاق فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان بابل مرجع قضائی پلیس آگاهی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: نهم اردیبهشت ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مهر در خبری نوشت:وی افزود:پس از حضور ماموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت می باشند.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور ماموران شده بودند با خودرو به سمت ماموران گرفته و اقدام به فرار نمودند که پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدندکه در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون یک مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و سارقان برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901075

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان