Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا جعفری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در بیان جزئیات رهایی گروگان ۸ ساله از دست گروگانگیران گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ربوده شده پسربچه ای ۸ساله به نام «سجاد» در شهرستان پارسیان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس جنایی استان هرمزگان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند گروگان به شهرستان خنج از توابع استان فارس منقل شده با اخذ نیابت قضائی به این شهرستان اعزام شدند، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان پارسیان با همکاری پلیس شهرستان "خنج "با اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس، سواری پراید متعلق به آدم ربایان را که در یکی از معابر شهری در حال تردد بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جعفری با تأکید بر اینکه برابر اعلام خانواه گروگان، آدم ربا از قبل با آنان بواسطه معامله خودرو آشنا بوده و پس از آنکه موفق به اخذ مدارک نشده اقدام به ربایش فرزندشان کرده و طی تماس تلفنی درخواست مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد کرده است، گفت: ماموران با دستگیری آدم ربا و با ترفندهای خاص پلیسی، کودک ربوده شده را در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ربایش، آزاد نموده و اقدامات پلیس جهت شناسایی سایر همدستان آدم ربا در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 5042104

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی هرمزگان غلامرضا جعفری گروگانگیری ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز اربعین 99 آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: تنها راه بازگرداندن «گروگان‌ها»، مبادله اُسراست
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان