Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد قاسمی عصر سه شنبه در سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال که در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، افزود: حفظ حقوق بیت المال برای صیانت از حقوق آحاد جامعه همواره مورد تاکید دستگاه قضایی قرار دارد.
وی اظهار داشت: از آنجا که حوزه بررسی شورای حفظ حقوق بیت المال یک بحث عمومی و عام است همه باید همکاری لازم  با دستگاه‌های متولی در حفاظت و صیانت از اموال عمومی و بیت المال را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی تصریح کرد: مجموعه قضایی نیز حمایت‌های قانونی و قضایی خود را از اقدامات مشروع و قانونی برای حفظ بیت المال انجام می‌دهد.
وی با اشاره به طولانی شدن مدضوعات مربوط به باغستان سنتی قزوین، افزود: متاسفانه برخی مالکان دوست دارند اراضی خود از حالت باغی خارج شده و به محدوده شهری تبدیل شود  اگر وضع به همین منوال ادامه پیدا کند، بخش زیادی از باغستان از بین می رود چرا که خیلی مالکان و باغداران علاقه‌ای برای حفظ باغات خود ندارند.
قاسمی با بیان اینکه باغستان را نمی‌توان به شکل دولتی اداره کرد، تصریح کردد: پیشنهاد ما این است که موضوع باغستان را به یک کارگروه محول کنیم تا این کارگروه بتواند طرح‌های مختلفی را برای حفظ باغستان تدوین کرده و با اجرای این طرح‌ها باغستان از حالت رکود و سودآور نبودن خارج شود.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به بودجه‌های محدود دولت برای حفظ و احیای باغستان، افزود: باید در این زمینه از خود مردم و مالکان باغات کمک گرفت، البته خیلی از باغات توسط مالکان فروخته شده و یا به ارث رسیده و این باغات به قطعات خردتری تقسیم‌بندی شده‌اند که قطعا مدیریت یکپارچه باغستان را دچار مشکل خواهند کرد.
وی اضافه کرد: اگر کارگروهی با حضور اعضای شورای حفظ باغستان و نماینده باغداران تشکیل شود که در آن نمایندگان مجلس هم حضور داشته باشند و بتوانند برای حفظ باغستان بودجه ملی بگیرند، قطعا در موضوع احیای باغستان به نتایج خوبی خواهیم رسید.

برچسب‌ها استان قزوین دادگستری قزوین باغستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین دادگستری قزوین باغستان استان قزوین دادگستری قزوین باغستان اخبار کنکور حقوق بیت المال برای حفظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج

۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی تحویل بهره برداران شهرستان آوج تحویل داده شد.

ادوات تحویلی شامل دستگاه‌های کشت مستقیم، سمپاش، کیزل پکل است که حدود ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای خرید این ادوات پرداخت شده است.

طرح جهش تولید در دیمزار‌های استان قزوین در ۱۰ محصول زراعی شامل گندم، جو، نخود، عدس، گیاهان علوفه ای، گیاهان روغنی و گیاهان دارویی به زیرکشت رفته و در۶ شهرستان و ۴۲۰ روستای استان در حال اجراست که سه هزارو ۷۵۰ نفر از کشاورزان طرف قرارداد تولید در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین
  • مجموعه قضایی هرمزگان پیشتاز و نمونه است+ تصویر
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان