Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی جمال عصر سه‌شنبه در دیدار با نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی که در دفتر نماینده برگزار شد، افزود: دامغان به دلیل پیشینه تاریخی کهن از ظرفیت‌های بی‌نظیر تاریخی و گردشگری برخوردار است که باید به بهترین نحو از آن بهره‌برداری شود. 

وی اضافه کرد: برگزاری رالی گردشگری، همایش سرمایه‌گذاری گردشگری، توجه به سفرهای برنامه‌ریزی شده ارزان قیمت و انعقاد قرارداد همکاری با تورهای گردشگری دیگر شهرها از جمله اقدامات موثر و قابل اجرا برای معرفی هر چه بیشتر شهرستان دامغان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال ضمن تشکر ویژه از شهرداری دامغان، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را نهادی سیاست‌گذار در این سه حوزه بر شمرد و بیان کرد: با همراهی و همکاری مردم، ادارات و نهادها، اجرای برنامه‌های پیش بینی شده در احیای صنایع‌دستی، حفاظت از  آثار تاریخی و ترویج گردشگری را می‌توان دنبال کرد.

وی با اشاره به اعتبار تخصیص داده شده به منظور سامان‌دهی تپه حصار و ثبت جهانی چشمه علی دامغان ابراز امیدواری کرد: با ورود مسئولان عالی شهرستان و همکاری مردم دامغان به ویژه مالکان و زارعان زمین‌های اطراف، سامان‌دهی تپه حصار زمینه‌ساز جهش چشم‌گیر گردشگری شهرستان دامغان شود.

جمال صنعت گردشگری را راه درمان اقتصاد کشور دانست و افزود: با توجه به شرایط تحریم در کشور، توجه به صنعت گردشگری و جذب گردشگر داخلی و خارجی راه مناسبی برای درمان اقتصاد هر منطقه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان خاطر نشان کرد: برگزاری رویدادهای گردشگری با در نظر گرفتن شیوه‌نامه های بهداشتی، یکی از راه‌های ترویج صنعت گردشگری در کشور است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: دستیابی به اهداف گردشگری شهرستان دامغان با ارائه برنامه‌ها و راهکارهای موثر، عملیاتی می‌شود و حمایت مناسب از سرمایه‌گذاران و تسهیل امور اداری، زمینه ورود بیشتر سرمایه‌گذاران به صنعت گردشگری را فراهم می‌کند.

علی اکبر علیزاده بیان کرد: بدون شک در راستای تقویت بخش گردشگری دامغان، از ارتقای میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان و ایجاد زمینه‌های معرفی بناهای تاریخی و فرهنگی این منطقه حمایت می‌شود.

برچسب‌ها گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی دامغان گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی دامغان اخبار کنکور گردشگری و صنایع دستی صنعت گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج و همکاری بسیج دانشجویی، نمایشگاهی از تولیدات صنایع‌دستی دانشجویان خلّاق برپا شد.   در این نمایشگاه، دانشجویان محصولات تولیدی و صنایع‌دستی خود را به معرض نمایش عموم گذاشتند.   از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه، خودباوری بر توانمندی‌های تولیدی دانشجویان، آشنایی دانشجویان با فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی با هدف تقویت وضعیت اقتصادی قشر دانشجو، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از طریق پر کردن اوقات فراغت دانشجویان، ایجاد بستر مناسب برای آموزش فراگیری جذب سرمایه‌گذار و فروش محصولات تولیدی در بازارهای تجاری است.   برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب می‌شود دانشجویان علاوه بر علم‌آموزی با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و علمی موجود در دانشگاه و استعدادهای خود، مهارت‌های جدیدی را کسب کنند که در آینده بتوانند با کارآفرینی فرصت‌های اشتغالزایی برای خود و دیگران ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • چشم انتظاری تاریخ بر بالین ریسباف پیر؛ رویای اصفهان تعبیر می‌شود
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب