Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف گازرسانی به روستاهای شهرستان شد.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیشتر روستاهای منطقه آبسرده در مرحله نصب علمک بوده و به‌زودی گاز تزریق می‌شود.

وی تصریح کرد: روستاهای چمصیدی بالا، چمصیدی پایین، دره بیداد بالا و دره بیداد پایین که اعتبار آن تماماً تأمین شده، در مرحله مناقصه بوده ولی تاکنون پیمانکاری داوطلب اجرای این پروژه نشده بود که با پیگیری‌های انجام شده و زحمات مدیرعامل شرکت گاز استان راهکار مناسبی برای تعیین پیمانکار اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: در مسیر اراک؛ روستاهای کله، کلان، دره مراد، سرچغا، ده توشمال و تپه مولا تزریق گاز با موفقیت انجام شد و به‌زودی آخرین مراحل نصب علمک آغاز می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه قلعه ثمورخان وهیراب تا پایان مهرماه گازرسانی خواهد شد، اضافه کرد: در منطقه ورکو روستاهای کرکر، پیرشریف، حسین‌آباد و بردبل ورکو پیمانکار مشغول است.

وی بیان کرد: در ابتدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی مطالبه مهم اکثر مناطق روستایی بحث گازرسانی بود؛ از جمله منطقه آبسرده، مسیر دهشیخان تا هزار جریب، مسیر دودانگه، مسیر گندل گیلان و...بودند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: با تلاش بی‌وقفه و همکاری وزارت نفت و شرکت گاز ایران طی چهار سال بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف گازرسانی به روستاهای بروجرد و اشترینان شد.

گودرزی عنوان کرد: در حال حاضر تمامی روستاهای شهرستان یا گازرسانی شده و یا در آخرین مراحل گازرسانی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها وزارت نفت مجلس شورای اسلامی عباس گودرزی گازرساني بروجرد و اشترینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد