Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 


کنکور ۱۴۰۰ نظام قدیم
لطفاً تمدید کنکور ۱۴۰۰ نظام قدیم رو از وزیر علوم پیگیری کنید داره دیر میشه تکلیف ما رو روشن کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ودیعه مسکن
سلام، پیامک برای ثبت‌نام ودیعه مسکن برای من اومده، ولی قراردادی که میخوام بنویسم ۲۰ مهرماه میشه، آیا ما هم می‌توانیم استفاده کنیم از این وام یا نمیشه

 

تأخیر خودرو سایپا
سلام مشتریان سایپا تکمیل وجه کردند و دیگه کسی جوابشان نمیده نه خودرویی نه جوابی. خواهشا پیگیری کنید جریان چیه؟ سایپا داره خودرو‌های فروش فوق‌العاده و فروش فوری را تحویل میده اون بدبخت‌هایی که از پارسال ثبت‌نام کردن را تحویل نمی‌ده؟ جالب‌تر ماجرا اینجاست که بنگاه‌ها به‌صورت آزاد از خود شرکت سایپا ماشین ثبت‌نام می‌کنند ۴۵ روزه و فوری . لطفاً به داد مردم برسید. صنعت و معدن که میگه به ما ربطی نداره قوه قضائیه هم میگه تخلف نکرده سود تأخیرش را میده نماینده‌ها هم که دیگه دنا پلاس گرفتن و خوابیدن.


پیگیری خودرو‌های سایپا
با سلام و خسته نباشید. لطفاً پیام بنده در بخش خبری حتماً بخونید میدانم مشکل خیلی‌هاست. بنده اسفندماه ثبت‌نام ماشین تیبا پلاس کردم و موعد تحویل خرداد بوده. به علت شیوع ویروس کرونا دو ماه عقب انداختند و الان بیست و پنجم مرداد تکمیل وجه کردم و پنجاه روزه خبری از ماشین نیست. نمایندگی‌ها هم جواب نمیدن. تو رو خدا پیگیری کنید. ماشین من با ۱۵۰۰ ماشین دیگه تو کاشان دپو شده و کسی واقعا جوابگو نیست. متشکرم اگر بخونید.


پیگیری واگذاری زمین توسط تعاونی مسکن شماره ۴ ناجا
با سلام از سال ۸۳ تعاونی مسکن شماره ۴ ناجا طی چند سال به صورت ماهیانه مبالغی را از اعضا دریافت نمود به امید اینکه در شهر جدید هشتگرد قطعات زمین ۱۸۰ تا ۲۰۰ متری تحویل اعضا بدهد، ولی هم اکنون باگذشت ۱۶ سال هنوز این اتفاق رخ نداده است خواهشمند است پیگیری بفرمایید، چون به دلایل متعدد هیچ‌کدام از اعضا تاکنون مسئله را رسانه‌ای ننموده‌اند و همچنان منتظر عمل به وعده‌های شرکت می‌باشند.

 

پاساژ علاءالدین
امروز من در پاساژ بودم ۷۰٪فروشنده ماسک نداشتند بسیار کثیف و در طبقه ۶ هیچ‌کس ماسک نداشت. خواهشمندم برای جان مردم هم شده پاساژ را تعطیل کنید.

 

کرونا و عدم رعایت فاصله اجتماعی
آقا من از هرمزگان هستم یه سر بزنید به اسکله شهید حقانی اصلاً پروتکل بهداشتی برای کرونا رعایت نمیشه، تندرو مسیر قشم بدون فاصله دارن مسافر میزنن. اعتراض می‌کنی می‌گویند که ستاد گفته مشکل ندارد.

 

بورس دلار سکه
با سلام یکی به داد ما بورسی‌ها برسه از یک طرف که کرونا بیکاری به بار آورده از یک طرف رئیس جمهور گفتن بیاید تو بورس و ماهم اومدیم الآن دوسر سوز شدیم ماشین و مسکن رو به بالا بورس فقط رو به پایین یکی به دادمان برسه بیچاره شدیم. دولت اگر به فکر مردم هست بورس و تقویت کنه مردمی که کار ندارن حداقل این زمستانی میشینن خانه درامدشانم از بورس می‌آید دلار بیچارمون کرد به فکرمان باشید.


نظارت نکردن بهداشت عمومی (ویروس کرونا) در نسیم شهر توسط مردم نسیم شهر
یکی از مشکلات در نسیم شهر در حال حاضر رعایت نکردن بهداشت یا ماسک . برای مثال یک بانک به اجبار اعلام کردم افرادی که وارد بانک می‌شوند حتماً از ماسک استفاده کنند مردم هم انجام می‌دهند و از بانک می‌آیند بیرون ماسک‌ها به طور محسوس در خیابان و معابر پیاده‌رو دیده می‌شود.

 

تحت مالکیت خود در آوردن منابع طبیعی و چشمه‌ها
در استان اصفهان شهرستان تیران و کرون و در فاصله حدوداً ۲۰ کیلومتری این شهرستان چشمه‌ای به نام چشمه مرغاب وجود دارد که به تازگی توسط افراد سودجو تحت تصرف قرار گرفته است و از مردم برای رفتن به سرچشمه و دیدن سرچشمه که چندین سال توسط مردم مورد بازدید و جزو منابع طبیعی و تفریحی استان محسوب میشد هزینه بی‌مورد دریافت می‌کنند و حتی اگر شخصی پیاده و حتی بدون بردن ماشین مراجعه به این چشمه آب طبیعی و خدادادی کند از آن هزینه ورودی دریافت می‌کنند و ادعای مالکیت این مکان را می‌کنند.


مدت زمان مرخصی زایمان بیمه تأمین اجتماعی
مرخصی زایمان بیمه تأمین اجتماعی ۶ ماه هست، چرا با توجه به پرداخت بیمه حدود ۷۱۵۰۰۰ تومان و تصویب موضوع ۹ ماه مرخصی زایمان، هنوز این بند اجرا نمی‌شه؟ از خود اداره تأمین اجتماعی که علت را جویا می‌شویم می‌گن دولت پشتوانه مالی رو تأمین نکردند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی شمس با اشاره به اهمیت صیانت از منابع آبی، اظهار کرد: حفظ منابع آبی یکی از مهم‌ترین موضوعات و ضرورت‌هایی است که همه در راستای آن وظیفه داریم.

مدیر امور منابع آب میاندوآب افزود: سال گذشته با تلاش‌های انجام‌گرفته و با حکم دادستانی در راستای حفظ منابع آبی ۵۵ هکتار از تصرفات غیرقانونی و غیرمجاز حریم و بستر رودخانه زرینه‌رود میاندوآب رفع تصرف و آزادسازی شد.

وی گفت: سال گذشته ۱۴۰ هکتار نیز در ساحل راست رودخانه زرینه‌رود میاندوآب از مخزن سد آزادسازی شد.

شمس تصریح کرد: هرگونه دخل و تصرف غیرقانونی در حریم و بستر رودخانه‌ها و منابع آبی ممنوع بوده و متخلفان با حکم قضایی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و اقدامات برای رفع تصرفات با جدیت دنبال می‌شود.

مدیر امور منابع آب میاندوآب با اشاره به اینکه سه هزار و ۷۰۰ حلقه چاه پروانه‌دار در میاندوآب، چهاربرج و باروق وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد دو هزار و ۸۹۵ حلقه چاه در میاندوآب، حدود ۷۰۰ چاه در باروق و ۱۰۰ چاه نیز در چهاربرج واقع هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴۱ در حوزه استحفاظی مدیریت امور منابع آب این شهرستان مسلوب المنفعه شده است، گفت: کمبود آب و لزوم مصرف صحیح و حفظ منابع موجود، موضوعی مهم و ضروری است که باید موردتوجه همگان قرار گرفته و مردم همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است