Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@07:11:42 GMT

گلایه خالد شفیعی از مسئولان باشگاه سایپا

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۲۶۵۱

گلایه خالد شفیعی از مسئولان باشگاه سایپا

خالد شفیعی ، مدافع سایپا که از این تیم جدا شده است، از مسئولین این تیم دل خوشی ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خالد شفیعی که از جمع نارنجی پوشان جدا شده است، مقصد بعدیش را هنوز مشخص نکرده است اما دیگر به فوتبالش برای فصل آینده در ایران ادامه نخواهد داد.

شفیعی در خصوص جدائیش از سایپا گفت:

من دو پیشنهاد خارجی داشتم که شرایط یکی از آنها خیلی خوب بود و اول باید با باشگاه سایپا مذاکره می کردم و وقتی که دو پیشنهاد به دستم رسید، تصمیم گرفتم که فوتبالم را در خارج از ایران ادامه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ۵ روز است که برای تسویه حساب به باشگاه سایپا مراجعه می کنم و به سختی و مکافات تسویه حساب کردم.

او که بابت مسائل مالی از باشگاه سایپا دل خوشی ندارد، ادامه داد:

متاسفانه ۲ نفر که کارهای نقل و انتقالات باشگاه سایپا را انجام می دهند، من را اذیت کردند. به گواه خودشان من خیلی زحمت کشیدم و از تنها کسی که در آن باشگاه راضی بودم، فقط ابراهیم صادقی بود . من ۱۴ بازی برای سایپا انجام دادم که فقط در یکی دو مورد از آنها باخت آوردیم اما با تمام زحماتی که کشیدم، احترام من را نگه نداشتند و جریمه شامل حالم شد.

وی گفت:

کسانی را به عنوان مسئول انتخاب کرده و به سایپا آورده اند که اصلا نمی دانند فوتبال چیست. باشگاه سایپا از لحاظ امکانات خوب است و تاکنون جوانان خوبی را تحویل فوتبال ما داده ولی آدم هایی که آنجا هستند، فوتبالی نیستند. آنها مثل شخصیت کیوان در شب های برره از من پول زور گرفتند. من به شخصه آنها را حلال نمی کنم. پولی که من را جریمه کردند، حق زن و بچه من بود و آه من پشت سر آنهاست.

شفیعی گفت:

هر چقدر که بالا و پایین می کنم، نمی فهمم چرا من را جریمه کرده اند. من برای اینکه نامه ای برای باشگاه خارجی می گرفتم، مجبور شدم پولی زیادی را پرداخت کنم و علاوه بر اینکه ۱۳۰ میلیون جریمه شدم، می خواستند از من ۳۰ میلیون پول نقد بگیرند.

مدافع فصل گذشته سایپا در پایان درخصوص اینکه مقصد او چه تیمی است گفت:

مقصدم مشخص نیست، بعد از انجام تست های پزشکی به امید خدا تیمم را اعلام خواهم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خالد شفیعی لیگ برتر باشگاه سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان

پیکر مرتضی شفیعی (رهبر و بنیانگذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان)با حضور مردم هنردوست اصفهان،  تشییع و در قطعه نام‌آوران باغ رضوان به خاک سپرده شد.


مرتضی شفیعی در سن ۴۰ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری کبد در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز درگذشت.


این هنرمند اصفهانی سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو را داشت.


مرحوم شفیعی، ارکستر ملی اصفهان را در سال ۸۳ راه‌اندازی کرد و در سال ۹۱ رتبه نخست جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.


شفیعی نوازندگی را نزد استادانی، چون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی‌رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • پایان فیلمبرداری "خالد" در زیگورات
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • باشگاه تراکتور ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان