Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست مشترک با وزیر جهاد کشاورزی، بر تعامل و هماهنگی دو وزارتخانه صمت و جهاد کشاورزی در حوزه تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی تاکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، علیرضا رزم‌حسینی در نشست هماهنگی وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی در خصوص تنظیم بازار کالاهای اساسی و ضروری حوزه کشاورزی و غذایی، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر روی مساله تأمین معیشت مردم تاکید داشته و سران قوا نیز این موضوع را همواره مورد توجه قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: روحانی: وزارت صمت اطلاعات تامین و توزیع کالا را در دسترس همگانی قرار دهد

وی با تأکید بر ضرورت تعامل و هماهنگی دو وزارتخانه صمت و جهاد کشاورزی در حوزه تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی، افزود: در حوزه‌های مرتبط با تأمین مایحتاج عمومی مردم، تصمیمات مشترک باید با هماهنگی کامل دو وزارتخانه اتخاذ شده و دستگاه‌های مرتبط نیز در این حوزه با هماهنگی کامل عمل کنند.

وزیر صمت همچنین بر ضرورت حفظ و استمرار تولید در کنار توجه به معیشت مردم تاکید کرد.

گفتنی است، در این جلسه در خصوص مهمترین مسائل مربوط به تنظیم بازار کالاهای اساسی و ضروری حوزه کشاورزی و غذایی بحث و تبادل نظر شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ جهادکشاورزی صمت جهاد کشاورزی علیرضا رزم حسینی صنعت معدن و تجارت مشرق کالاهای اساسی جهاد کشاورزی دو وزارتخانه تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ابراهیمی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در تعامل با بخش خصوصی حمایت از تولید داخل را برای ورود به بازارهای بین‌المللی مرغ مورد تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

ابراهیمی وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خرید مرغ داخل را مقطعی و برای تکمیل ذخایر راهبردی عنوان کرد و نقش اصلی تنظیم و تثبیت بازار را گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازار بین‌المللی دانست.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در تشریح همکاری وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق برنامه صادرات مرغ توسط بخش خصوصی گفت: برنامه سالانه اتحادیه‌ها به وزیر جهاد کشاورزی ارائه شده است و با حمایت ستاد وزارت در حال انجام است.

به گفته وی، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار صادراتی است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا؛ صادرات مورد حمایت دولت‌ها است و به شکل‌گیری اولیه آن یارانه تعلق می‌گیرد، این اتحادیه هم در سایه حمایت در یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ماه می‌تواند حضور خود را در بازار کشورهای همسایه تثبیت کند.

کد خبر 6089221 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی