Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروفسور سید علی ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران به بیماری کرونا مبتلا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛پروفسور  ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران در حال حاضر دوران نقاهت خود را سپری می‌کند.

سید علی ملک حسینی، فلوشیپ پیوند کبد از دانشگاه پتسبورگ آمریکا، یکی از استادان پیشکسوت و چهره‌های برجسته پیوند اعضا در جهان است که بزرگترین مرکز پیوند عضو جهان را در شیراز اداره می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال اهدای جایزه ۲۰۲۰ انجمن جهانی پیوند اعضا به  سید علی ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران، این استاد نام ‌آور در پیامی ضمن قدردانی از تمام کسانی که کسب این افتخار را به وی تبریک گفتند بیان کرد: بدون تردید و به‌دور از هرگونه ریا و تظاهر این جایزه و یا هرجایزه دیگری که در زمینه پیوند اعضا نصیب بنده شود متعلق به من تنها نیست.

این پزشک حاذق ایرانی پس از مثبت شدن تست کرونا، در بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینای شیراز که ریاست هیئت مدیره آن را برعهده دارد بستری شده است.

حال دکتر ملک حسینی، چهره ماندگار ایران مساعد است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدر پیوند کبد پدر پیوند کبد ایران ملک حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایسنا روایت کرده، در جلسه نوبت صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی دو نفر از نمایندگان پارلمان جمهوری غنا با حضور در جایگاه مهمانان صحن مجلس از نزدیک در جریان سازوکار قانونگذاری و همچنین فعالیت‌های مجلس ایران قرار گرفتند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900937

دیگر خبرها

  • عکسی از چهره متفاوت و ویلچرنشینی بهروز افخمی | مشکل او چیست؟
  • عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد