Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@13:21:21 GMT

یک خیّر مشکل بیمارستان دوم دامغان را حل خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۳۱۶۲

یک خیّر مشکل بیمارستان دوم دامغان را حل خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر علیزاده برمی شامگاه سه شنبه در جمع مردم دامغان به میزبانی مسجد جامع با اشاره به مشکلات شبکه بهداشت و درمان دامغان، بیان کرد: با توجه به جمعیت کنونی شهرستان، متأسفانه وزارت بهداشت مجوز احداث بیمارستان جدید را به این شهرستان نمی‌دهد از سوی دیگر تنها بیمارستان موجود در دامغان هم پذیرای بیماران کرونایی و سالک است و هم دیگر بیماران را پذیرش می‌کند که شرایط در آن مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت ایجاد بیمارستان دوم در دامغان، بیان کرد: در نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، مقرر شد تا یک خیّر برای ساخت بیمارستان دوم در شهرستان به دانشگاه معرفی شود تا به عنوان نماینده تام‌الاختیار دانشگاه، موارد مرتبط با بیمارستان ر پیگیری کند.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه این خیّر خوشبختانه شناسایی و به دانشگاه معرفی می‌شود، گفت: یکی از موضوعاتی که درباره بیمارستان مطرح است هزینه بسیار هنگفت آن در شرایطی است که وضعیت اقتصادی کشور اجازه احداث بیمارستان جدید را به دولت نمی‌دهد در نتیجه امکان دارد بیمارستان قدیمی و سابق دامغان موسوم به برادران رضایی برای بیمارستان دوم این شهرستان در کنار بیمارستان ولایت، مورد بهسازی و تجهیز قرار گیرد.

علیزاده برمی با بیان اینکه طبق اظهار نظر دانشگاه علوم پزشکی سمنان، علی رغم مشکلات بهداشت و درمان در دامغان، این شهرستان از کمبود تخت درمانی به نسبت جمعیت برخوردار نیست و این امر شرایط را برای ایجاد بیمارستان جدید دشوار می‌سازد، گفت: امید است بتوانیم با طرح جدید، مشکل بیمارستان دوم دامغان را رفع کنیم.

وی در دومین بخش سخنان خود با اشاره به اخذ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای حوزه راهسازی شهرستان دامغان، تاکید کرد: با توجه به اینکه پروژه‌های راهسازی خوبی در سطح شهرستان از قبل در دست اجرا است این اعتبارات می‌تواند بخشی از نیاز راهسازی شهرستان را رفع کند.

عضو خانه ملت همچنین با اشاره به معادن طلا، فلزات و زغال سنگ و … در دامغان به مثابه یک ظرفیت عظیم اقتصادی، بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ناحیه معدنی در شهرستان دامغان ایجاد می‌شود که می‌تواند در زمینه تولید و اشتغال‌زایی کمک خوبی به توسعه شهرستان کند.

علیزاده برمی از اخذ ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تجهیز خانه‌ها و امکان ورزشی دامغان نیز خبر داد و تاکید کرد: این اعتبارات صرف خرید تجهیزات برای ورزش جوانان مستعد می‌شود.

کد خبر 5042194

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی سمنان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دامغان بیمارستان راهسازی ویروس کرونا شیراز چهل سالگی دفاع مقدس اربعین 99 آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی شهرکرد بیمارستان دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است

نماینده مردم اصفهان گفت: شبکه معابر شرق شهرستان اصفهان بسیار ضعیف است و جاده‌های اصلی سرویس دهنده در مناطق  شمالی و جنوبی و قهاب در بدترین شرایط خودش است و پیگیری‌های ما برای حل این مشکل تاکنون به جایی نرسیده و شرمنده مردم هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی طغیانی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان اظهار داشت: بخش امروزی منطقه شرق شهرستان اصفهان، حکم قلب منطقه شرق استان را دارد و در این بخش بین 70 تا 80 هزار نفر جمعیت داریم و نقطه صقل منطقه به شمار می‌رود.

وی افزود: با این حال شبکه معابر این بخش بسیار ضعیف است و جاده‌های اصلی سرویس دهنده در مناطق  شمالی و جنوبی و قهاب در بدترین شرایط خودش است و پیگیری‌های ما برای حل این مشکل تاکنون به جایی نرسیده و شرمنده مردم هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متأسفانه منطقه و به طور کلی شرق استان مسیر سرویس‌دهی مناسبی ندارد و حل این مشکلات نیاز به عزم جدی دارد.

وی مسئله آب را مهم‌ترین مشکل منطقه شرق شهرستان اصفهان دانسته و گفت: در این منطقه کشاورزی از قدیم جریان داشته و صدمات زیادی از این موضوع خورده است اما متاسفانه تلاش‌های ما تاکنون به جایی نرسیده است و امیدواریم بتوانیم در زمان باقی مانده از عمر دولت سیزدهم، خروجی قابل عرضه‌ای برای مردم این منطقه در حل مسئله آب داشته باشیم.

ACD فضای اقتصادی اصفهان را تغییر خواهد داد + فیلم

وی در ادامه افزود: یکسری از مشکلات خاص مناطق هستند به طور مثال در منطقه اصفهانک بنیاد مسکن در دوره‌ای واگذاری داشته اما سایر خدمات روی زمین مانده است و این دست مشکلات باید هر چه سریع‌تر حل شوند.

طغیانی در پایان گفت: امیدوارم این جلسه نقطه عطفی برای حل مشکلات منطقه شرق اصفهان و سایر مناطق استان باشد.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است