Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده بویین‌زهرا و آوج در مجلس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها سازمان نظامی در منطقه است که پایگاه‌های مرزبانی خود را در اوج قله‌های کوهستانی مرزها مستقر کرده و با این پایگاه‌ها از امنیت کشور دفاع می‌کند. - اخبار استانها -

روح‌الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین نابودی عوامل گروهک ملعون پژاک در مناطق مرزی را یکی از دستاوردهای بزرگ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین دانست و اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها سازمان نظامی در منطقه است که پایگاه‌های مرزبانی خود را در اوج قله‌های کوهستانی مرزها مستقر کرده و در این پایگاه‌ها از امنیت کشور دفاع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به لطف سلحشوری پاسداران و مرزبانان سپاه استان ایران تنها کشوری در منطقه است که برای بیشترین امنیت و اقتدار در مرزهای خود است.

عباسپور با اشاره به بازدید خود از پایگاه‌های عملیاتی سپاه صاحب‌الامر(عج) در مرزهای شمال غرب کشور ادامه داد: در حالی که 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته و در شرایطی که گروهک پژاک مشکلاتی در مرزهای شمال غربی ما ایجاد کرده بود، سپاهیان ما قدرتمندانه وارد عرصه نبرد شدند و ریشه این دشمن کوردل را خشکاندند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در این بازدید از پایگاه‌های کتلال، دیار جاسوسان و علیمردان بازدید کردیم، گفت: با وجود سردی هوا و صعب‌العبور بودن منطقه مرزبانان بسیجی ما با فداکاری و ایثارگری و به بهترین وجه ممکن از حدود و ثغور مرزهای ما دفاع می‌کنند.

تیپ 82 صاحب‌الامر(عج) استان قزوین امنیت را به مرزهای شمال‌غرب بازگرداندفرمانده سپاه استان قزوین: کارکرد انقلابی و باور به توانمندی جوانان دو رکن اساسی پیشرفت استفرمانده سپاه استان قزوین در گفت‌وگو با تسنیم: ‌بیشتر از دوران دفاع مقدس ‌داوطلب ‌حضور در میادین رزم داریم / طراحان جنگ نرم ‌دوباره فعال شده‌اند

عباسپور افزود: با وجود اینکه نیروهای سپاهی و بسیجی ما تازه از جنگ سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب(س) بازگشته بودند و خستگی یک جنگ طولانی و طاقت‌فرسا را با خود داشتند، اما بلافاصله به تهدیدهای گروهک پژاک پاسخ گفتند و با نابودی اشرار و عوامل این گروه به شکلی عالی امنیت را به منطقه برگرداندند.

وی ادامه داد: پاسداری و پاسبانی از خط صفر مرزی در منطقه شمال غرب که منطقه سردسیر و پر از کوه‌های سر به ‌فلک کشیده است فقط به واسطه داشتن اعتقادات دینی قوی و روحیه و فرهنگ بسیجی میسر است و مطمئن باشید در هیچ کجای دنیا نیروهای نظامی با این عشق و علاقه از مرزها دفاع نمی‌کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین مرزبانی ناجا سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استانداری قزوین مرزبانی ناجا سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه

همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مربیان و فرماندهان در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078363 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • مذاکرات نظامی مغرب و ناتو
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست