Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@04:54:15 GMT

سهامداران فملی بخوانند!

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۴۵۷۲

سهامداران فملی بخوانند!

در معاملات امروز نماد فملی قدرت در دست خریداران بود و فملی توانست به محدوده مثبت وارد شود در این بین، اما فملی فقط ۴۰ریال بازدهی نسبت به پنج روز قبل خود بدست آورد. به گزارش پول نیوز، در پایان معاملات امروز بورس تهران شاهد رشد ۰.۲ درصدی سهام شرکت ملی صنایع مس ایران بود. همچنین این نماد همواره در میان نماد‌های پربازدید امروز هم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بررسی سابقه معاملات «فملی» طی پنج روز کاری اخیر، رشد ۴۰ ریالی مشاهده می‌شود.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۲۸،۰۲۰ ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱.۹ درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۱۰۳میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۸،۲۷۰ ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فملی» به رقم حدود سه هزار میلیارد تومان رسید. همچنین ۸۶درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و ۱۳ درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر۹۷ میلیون برگه سهم (۹۳درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد۶ ملیون برگه سهم (۶درصد) را کد‌های حقوقی به فروش رساندند. گفتنی است که امروز فملی با قدرت خریداران به محدوده مثبت وارد شد و رشد ۲ درصدی برای خود رقم زد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته ورود و خروج هایی بود که در فهرست سهامداران عمده ودی اتفاق افتاد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwm

دیگر خبرها

  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟