Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز از آسفالت‌ریزی ۲۰۰ هزار تنی معابر شهری در شش ماهه اول سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر اظهار داشت: آسفالت‌ریزی اساسی معابر و محلات تبریز با اولویت معابر اصلی  در حال اجرا است که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر تبریز توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۱۰۰ هزار تن از این مقدار توسط کارخانه تولید آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز تهیه و بر اساس اولویت‌های آسفالت شهری توزیع شده است و بقیه آن توسط مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز تأمین می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به اولویت شهرداری تبریز در آسفالت‌ریزی معابر شهری گفت: اگرچه معابر اصلی در اولویت اجرای نهضت آسفالت قرار دارد، اما مناطق کم‌برخوردار شهر از جمله خیابان‌های انقلاب، ارم، اسلامشهر  و بخش‌هایی از بلوار نیایش به صورت اساسی آسفالت‌ریزی و ساماندهی می‌شوند.

او اضافه کرد: توجه ویژه‌ای به کیفیت آسفالت ارائه شده در معابر شهری نیز داریم و در این راستا ضمانت لازم را از پیمانکار مربوطه اخذ می‌کنیم.

ایرج شهین‌باهر با اشاره به افزایش حجم آسفالت‌ریزی معابر شهری به نسبت سال‌های گذشته  اظهار داشت: سال گذشته شهرداری تبریز ۲۲۶ هزار تن آسفالت‌ریزی اساسی در سطح معابر تبریز انجام داده بود که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا امسال از مرز ۳۵۰ هزار تن نیز بگذرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز شهرداری تبریز آسفالت ریزی معابر شهری هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان

مالک باقری، گفت: تمام کانال‌های حفرشده  پرژه فیبر نوری در معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها در منطقه یک شهری به میزان ۸۵ هزار متر، آسفالت شده است.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه یک کرمان  تصریح کرد: در کنار آسفالت کانال‌های پروژه فیبر نوری، لکه‌گیری آسفالت نیز در این معابر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد