Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین حمید رضا حدائق به تشریح فعالیت‌های قرارگاه تبلیغی عمار پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه شیوع بیماری کرونا موجب بیکاری بسیاری از افراد کم درآمد جامعه شده است، طبق فرمایش مقام معظم رهبری طلاب قرارگاه تبلیغی عمار اقدام به تهیه وبسته بندی و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی که به همت خیرین تهیه شده بود، طی ۶ مرحله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به منظور حمایت ازخانواده‌های نیازمند خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌ها، نذورات و هدایای نقدی خود را به شماره حساب ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۶۷۷۵۲۳ به نام قرارگاه عمار منصوریه واریز کنند، اضافه کرد: طلاب قرارگاه تبلیغی عمار منصوریه فعالیت‌های بسیاری در راستای کمک‌های مؤمنانه انجام داده‌اند که توزیع این ۱۰ هزار بسته معیشتی بخشی از آنان به شمار می‌رود، همچنین شناسایی خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان بیماری کرونابر عهده طلاب این قرارگاه است که به خوبی انجام شده است.

مسئول قرارگاه تبلیغی عمار همچنین به تشریح دیگر فعالیت‌های قرارگاه تبلیغی پرداخت و خاطرنشان کرد: تاکنون به همت خیرین محترم بیش از ۱۵ هزار دست غذای گرم طبخ و تهیه شده است که توسط طلاب قرارگاه تبلیغی عمار بسته بندی و بین نیازمندان مناطق محروم استان فارس و حاشیه شهر شیراز توزیع شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق همچنین از فعالیت‌های جهادی طلاب در بخش ضدعفونی ایام کرونایی خبر داد و افزود: طلاب قرارگاه تبلیغی منصوریه در ایام کرونایی به بیش از ۱۵ گروه تقسیم شدند و هر شب به صورت جداگانه معابر، منازل، مساجد، حسینه ها و مناطق آسب پذیر را ضدعفونی می‌کردند.

وی ادامه داد: طلاب قرارگاه تبلیغی منصوریه به مناسبت‌های مختلف مذهبی اقدام به فعالیت‌های گوناگون جهادی از جمله توزیع بسته معیشتی، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع نان می‌کنند که در واقع در ایام ابتلاء جامعه به کرونا توزیع ۲۰۰۰۰ هزار قرص نان و همچنین کمک‌های نقدی به خانواده‌های آسیب دیده در این ایام به همت خیرین عزیز به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

مسئول قرارگاه تبلیغی عمار ابعاد تبلیغی قرارگاه تبلیغی منصوریه را مورد توجه قرار داد و مطرح کرد: برگزاری کلاس‌ها و جلسات حلقه معرفت کانون‌های فرهنگی تحت پوشش قرارگاه عمار در فضای مجازی توسط طلاب از دیگر فعالیت‌هایی بود که در این ایام انجام شده است.

کد خبر 5042254

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کمک مومنانه شیراز ویروس کرونا شیراز چهل سالگی دفاع مقدس اربعین 99 آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا قرارگاه تبلیغی عمار طلاب قرارگاه تبلیغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایندها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری، ارتقای کیفیت زندگی، بهبود خدمت رسانی به مددجویان سالمند (فقط حمایتی) در جهت استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری در ارائه خدمت به محرومین، هم افزایی و برون سپاری پرونده‌های مددجویی سالمندان را نیز به مراکز نیکوکاری مددکاری واگذار کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌امداد استان هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد بر شمرد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر، رفع مشکلات نیازمندان و تأمین نیازهای آنها و کوچک‌سازی و چابک‌سازی سازمان از دیگر اهداف واگذاری پرونده‌ها به مراکز نیکوکاری است.

حسینی ادامه داد: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوب‌تر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

کد خبر 6097064

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود