Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@12:37:51 GMT

برای میزبانی جام ملت‌های آسیا 2027 چه داریم؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۴۷۷۹

برای میزبانی جام ملت‌های آسیا 2027 چه داریم؟

به گزارش افکارنیوز،

فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده توانایی برگزاری رقابت‌های جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۲۷ را دارد. آن‌ها در اقدامی اولیه چند ویدئوکلیپ احساسی طراحی کردند تا با این روش مردم را همراه خود کنند. بدون شک مردم ایران و علاقه آن‌ها به فوتبال شاخصه اصلی فوتبال ایران در آسیاست. وقتی ما بیشترین تماشاگران را به استادیوم‌ها می‌کشیم و در تمامی نظرسنجی‌های آسیا اول هستیم، خودش این موضوع را ثابت می‌کند، اما حمایت مردم و حضور آن‌ها در کنار ​فدراسیون فوتبال کافی است؟
فدراسیون فوتبال به لطف ورزشگاه‌های تازه‌سازی مثل امام رضا (ع) و شهدای خوزستان احساس قدرت کرد تا کاندیدای میزبانی جام ملت‌های آسیا شود ولی در همین ابتدای کار مشخص شد ایران هیچ امکاناتی برای برگزاری چنین رقابتی ندارد و AFC امکانات فعلی ما را شایسته برگزاری مهم‌ترین رویداد فوتبال آسیا نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزبانی فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند پیش‌زمینه خوبی برای نمایش امکانات ایران باشد، اما فدراسیون فوتبال آسیا ما را شایسته میزبانی از فینال لیگ قهرمانان آسیا نمی‌داند و در همین ابتدای کار مشخص شد هیچ قدرت و صلاحیتی برای برگزاری جام ملت‌های آسیا نداریم. میزبانی از پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند به نماینده کشورمان در مسیر قهرمانی کمک کند، اما باید باور کنیم ما نمی‌توانیم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان آسیا جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم

مهدی کریمی با شوت پای‌چپ نخستین گل ایران مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا را به‌ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی قاره‌کهن آغاز شده و ایران دو بر صفر از حریف خود پیش است.

تیم ملی فوتسال ایران با یک کار تمرین شده توسط ملی‌پوشان خود از روی ضربه اوت و با شلیک دیدنی مهدی کریمی، گل اول بازی را به ثمر رساندند. مهدی کریمی برای دومین مرتبه در برابر تایلند موفق به گلزنی شد و تعداد گل‌های خود در جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا را به عدد پنج رساند.

کد خبر 748826

دیگر خبرها

  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ایران - تایلند در فینال فوتسال آسیا
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد