Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر شهید میرزاعلی گفت: فرزندم با تمام پس انداز خود در هنگام مرخصی از جبهه برای کودکان روستا هدیه می‌گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در سه شنبه های تکریم این هفته به همراه امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا و مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به روستای میرزاعلی یلقی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

روستایی در کنار گرگانرود که مورد آسیب سیل گلستان نیز قرار گرفته بود.

 

شهید «تاج محمد میرزاعلی» که در سال ۱۳۶۲ به درجه رفیع شهادت نائل شد در یک خانواده پرجمعیت بدنیا آمده بود و از همان عنفوان جوانی به آموزه‌های دینی علاقه فراوانی داشت و مدام در جلسات قرآن شرکت می‌کرد و برای رفاه خانواده و مخارج معیشت برادران و خواهرانش فعالیت  می‌کرد.

 

 

 مادر شهید که در بستر بیماری بود با همان زبان و گویش ترکمنی مداوم از خصوصیات فرزندش برای ما نقل می کرد که البته همراهانش برایمان ترجمه می‌کردند، چهره بیمار مادر و اشک های فراغی که می ریخت نشان از این داشت که برای فرزند شهیدش دلتنگ است.

 

او می‌گفت؛ فرزندم با تمام پس انداز خود در هنگام مرخصی از جبهه برای کودکان روستا هدیه می‌گرفت.

 

پدر خانواده ۲۰ سال است که از دنیا رفته است و مادر به همراه دو دخترش زندگی می کند، وضعیت مالی مناسبی ندارند، از مسئولان استمداد می‌کرد که برای انجام معالجه اش کمک کنند. امام جمعه شهرستان آخوند میرزاعلی قول داد که از طریق مسئولان این مسئله را پیگیری کند.

 

 

ظاهراً شهید تاج محمد میرزاعلی در نوجوانی همبازی امام جمعه شهر بوده است، امام جمعه از روحیات ایثار و فداکاری و رأفت و مهربانی با کودکان و کمک و یاری رساندن به پدر و مادر از شهید خاطراتی را برای ما نقل کرد.

 

او می‌گفت آخرین باری که شهید ۱۸ سال داشت و عازم جبهه بود با همان لباس رزم مشغول بازی والیبال شد و بعد از آن به جبهه رفت و شهید شد.

 

 

امام جمعه آق قلا تکریم خانواده شهدا را خیلی ارزشمند می دانست و از طرح سه شنبه های تکریم به عنوان یک طرح موثر و مهم فرهنگی یاد کرد.

 

در پایان جلسه نیز از مادر شهید با یک جلد قرآن کریم و هدایای دیگر تجلیل شد.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم خانواده شهید امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع مرحوم «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، با حضور اعضای بیت امام خمینی، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در قم برگزار شد.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسس حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح روز پنجسنبه پس از طی دوره ای بیماری در گذشت. در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900226

دیگر خبرها

  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز