Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، براتعلی صالحی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: شورای امنیت ملی ایجاد این گلوگاه دائمی را در استان مصوب کرده است.

وی با بیان اینکه هنوز اقدامی برای احداث این گلوگاه انجام نشده است، گفت: هر شخصی اقدام به قاچاق کالا و ارز کرده و یا این کالاها را حمل یا نگهداری کند، با توجه به ماده ۱۸ قانون مبارزه با قانون قاچاق کالا وارز، علاوه بر ضبط کالا و ضبط خودرو، جزای نقدی و حبس نیز در انتظار این افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی اظهار داشت: استان در مسیر قاچاق کالا از بنادر جنوبی به استان‌های مرکزی و تهران قرار داشته و بیشترین میزان کالای قاچاق از این مسیر انتقال داده می‌شود.

وی افزود: روزانه بیش از ۱۰۰ خودروی شوتی در جاده‌های ارتباطی استان در حال تردد بوده و این خودروها جاده‌های استان را نا امن کرده است.

کد خبر 5042223

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد قاچاق کالا ویروس کرونا شیراز چهل سالگی دفاع مقدس اربعین 99 آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان انار با اعلام پرآبی مسیل‌ها در برحی نقاط محور انار- رفسنجان، گفت: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

محسن صالحی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بارش‌ها در شهرستان انار، اظهار کرد: با توجه به بارش‌های شب گذشته و امروز صبح در ارتفاعات حوزه آبریز شهربابک، پرآبی یکسری مسیل‌ها را داشتیم.

وی افزود: در مقاطع کوتاهی، جاده ترانزیتی انار- رفسنجان در کیلومتر ۲۷ برای خودروهای سبک بسته شد اما خودروهای سنگین توانستند مسیر خود را ادامه دهند.

فرماندار انار تصریح کرد: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

صالحی تأکید کرد: با این وجود ستاد بحران شهرستان در خصوص احتمال بارندگی عصر امروز با رشد ابرهای جوششی در ارتفاعات و احتمال وقوع سیلاب در شهر و روستاهای اطراف، آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد