Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@02:23:16 GMT

سوگواری دهه آخر صفر در حرم شاهچراغ (ع)

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۵۰۳۴

سوگواری دهه آخر صفر در حرم شاهچراغ (ع)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: در ایام سوگواری دهه آخر صفر ویژه برنامه‌های سخنرانی مذهبی و مرثیه سرایی از ۱۶ تا ۲۶ مهر هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در صحن حرم مطهر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سلامی گفت: در این مراسم‌ها آیت الله سید احمد خاتمی، آیت الله ملک حسینی و حجت الاسلام رضوی اردکانی، میرزا محمدی و جاوید به ایراد سخن می‌پردازد.

وی تصریح کرد: در این مراسم ها حاج کاظم محمدی، سید عباس انجوی، حاج خلیل نگهبان، حجت الاسلام توفیق زاده، حجت الاسلام انصاری، سید مصطفی موسوی نژاد، سعید خائف، امیر یقطین و مهدی عرشی در رثای شهادت حضرت سیدالشهداء (ع) مرثیه سرایی می‌کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر به برگزاری ۲ مسابقه در دهه آخر صفر در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: یک مسابقه به مناسبت اربعین حسینی از ۱۷ تا ۲۱ مهر و مسابقه دیگر به مناسبت ۲۸ صفر سالروز رحلت رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام از ۲۲ تا ۲۵ مهر در بخش مسابقات پایگاه اینترنتی حرم مطهر به نشانی shahecheragh.ir/mosabeghat بارگذاری خواهد شد.

وی، به توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان با مشارکت موقوفه معزالوزاره اشاره کرد و گفت: این بسته‌های معیشتی ۱۵ مهر از مبدا شبستان امام خمینی (ره) بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام سلامی به برنامه تدارک دیده برای کودکان اشاره کرد و افزود: ۱۵ و ۱۶ مهر ویژه برنامه متنوعی شامل اوریگامی، نقاشی و بیان داستان توسط کارشناسان واحد کودک برای آینده سازان فردا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در بوستان کودک حرم مطهر اجرا خواهد شد.

بر پایی نمایشگاه اربعین در صحن مطهر از ۱۶ تا ۲۰ مهر و برپایی کارگاه هنری پیامبر رحمت (ص) در ۲۳ مهر در سالن شهید آیت الله دستغیب، پخش زنده رادیو حرم هر روز صبح و بعد از ظهر، برنامه تجلیل از نابینایان فرهیخته در ۲۳ مهرماه، بازدید و اجرای برنامه برای روشن دلان موسسه یاوران شب چراغ در ۲۴ مهر و اعزام گروه هادیان نور به روستا‌های محروم در طول دهه آخر صفر، از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این دهه است که معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم شاهچراغ سوگواری دهه آخر صفر حجت الاسلام دهه آخر صفر حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی

دریافت 44 MB

تصویربردار: کبری رضایی

کد خبر 6088024

دیگر خبرها

  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • فیلم| ظهر بارانی در حرم مطهر امام رضا (ع)
  • بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • (تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • بارش رحمت الهی را در حرم شاهچراغ ببینید+ فیلم
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد