Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، جو بایدن، نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفته است در صورت ادامه ابتلای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به کووید-۱۹ مناظره بعدی تلویزیونی آنها نباید انجام شود.

 

روز سه شنبه گزارش شد که یک مشاور ارشد کاخ سفید و حداقل یک مقام بلندپایه نظامی هم به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بایدن گفت که مناظره برنامه ریزی شده برای روز ۱۵ اکتبر در میامی فقط باید تحت شرایط سفت و سخت بهداشتی انجام شود.

 

او بعد از کمپین در پنسیلوانیا، از ایالات کلیدی برای پیروزی در انتخابات سوم نوامبر، گفت: "اگر او هنوز کرونا داشته باشد، نباید مناظره کنیم."

 

 بایدن اضافه کرد: "مطمئن نیستیم که ترامپ در چه وضعیتی است. من منتظر مناظره با او هستم، اما امیدوارم همه پروتکل ها رعایت شود."

 

تیم مورتاگ سخنگوی کارزار انتخاباتی ترامپ در واکنش به اظهارات جو بایدن گفت: "رئیس جمهور در سلامتی در مناظره حضور خواهد یافت. بایدن نمی تواند از این یکی شانه خالی کند، و محافظان او در رسانه ها نمی توانند او را تحت حفاظت قرار دهند."

 

بایدن پیشتر با انتقاد از رقیب خود به خاطر کم اهمیت جلوه دادن خطر ویروس کرونا گفت "باید خیلی نگران بود." او گفت که رئیس جمهور باید "آموزه های صحیح" را در مورد ماسک و فاصله گیری اجتماعی به دیگران منتقل کند.

 

ترامپ پیشتر بعد از ابتلا به ویروس کرونا از آمریکایی ها خواست از کووید-۱۹ نترسند. او بعد از سه روز بستری بودن در بیمارستان روز دوشنبه برای ادامه درمان به کاخ سفید بازگشت.

 

ترامپ پس از بازگشتن به کاخ سفید وارد بالکن شد تا خبرنگاران از او عکس بگیرند و فورا ماسک خود را برداشت.

 

  ترامپ گفته او علیرغم ترک بیمارستان "هنوز کاملا سختی ها را پشت سر نگذاشته."

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بایدن ترامپ کرونا جو بایدن مناظره انتخابات کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین