Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از موج تازه مهربانی ایرانیان در حمایت از مدافعان سلامت استان فارس خبر داد و گفت: وضعیت تامین سرمایش و تهویه مطبوع بخش بستری بیماران کرونا در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز با خرید و راه اندازی یک دستگاه چیلر سردکننده مجزا به ظرفیت ۲۰ تن سرماسازی، با کمک نیک اندیشان داخل و خارج از کشور، بهبود یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد شریفی با اشاره به جمع آوری و تحویل مبلغ ۲۶۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سوی نیکوکاران توضیح داد: دو ایرانی نیک اندیش مقیم خارج از کشور به نام‌های «علیرضا عظیمی» با اهدای مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و «علی اکبر فروزش» با اهدای ۵۰ میلیون تومان با نیت اهدای ثواب این اقدام خداپسندانه به روح پدر و مادر رحلت کرده، بیشترین مشارکت را داشتند.

او با بیان نقش افراد واسط نیکوکار در جمع آوری این کمک ها، از یکی از آن‌ها به نام مهرداد شکاری، چهره ورزشی و شهروند شیرازی نام برد و گفت: او که برای عیادت یکی از نزدیکان مبتلا به کرونا، در تابستان امسال به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز مراجعه می‌کرد، با مشاهده سختی کار مدافعان سلامت به سبب پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی، به صورت خودجوش و با تبلیغ در بین دوستان و هواداران، در جمع آوری مبالغ اهدایی برای تهیه تجهیزات سرمایشی نقش موثری داشت.

او، ضمن قدردانی از همه نیک اندیشانی که با مشارکت پنج هزار تومان تا ۲۰۰ میلیون تومانی، زمینه ارتقای آسایش و رفاه مدافعان سلامت و بیماران را فراهم کردند، به ویژه علیرضا عظیمی به عنوان اهدا کننده اصلی و پیگیری فراوان این نیکوکار عرصه سلامت یادآور شد: شماره حساب کمک‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس، پذیرای نیت‌های پاک و الهی برای دریافت و هزینه کرد مبالغ اهدایی در عرصه ضروری و پرثواب بهداشت و درمان است.

بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) نخستین بیمارستان مرجع بستری و درمان بیماران کرونا در شیراز است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی شیراز مدافعان سلامت کرونا ویروس مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان که با دعوت رسمی وزارت تندرستی تاجیکستان انجام شده است، با مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این‌ کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • پایش سلامت روان در کشور؛ دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • برطرف شدن اغلب دغدغه‌های حوزه سلامت
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان