Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، بهروز رزمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح سایت تلفن همراه روستای دوست‌بیگلو از توابع بخش مرکزی شهرستان مشگین‌شهر اظهارداشت: هم‌اکنون حدود ۸۳ درصد از یک هزار و ۱۹روستای بالای ۲۰ خانوار این استان از نسل سوم و چهارم تلفن همراه بهره‌مند می‌باشند.

وی گفت: امسال استان اردبیل با تعهد ایجاد ۱۴۰ سایت دیگر جزو استان‌های برتر کشور است که از این تعداد ۲۴ سایت در شهرستان مشگین‌شهر راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برای ایجاد سایت دوست‌بیگلوی مشگین‌شهر بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده و تا شعاع ۲۰ کیلومتری منطقه را پوشش خواهد داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال بیش از یک هزار و ۴۰۰ مدرسه شهری و روستایی به صورت رایگان به شبکه ملی  اطلاعات متصل شده‌اند.

وی اضافه کرد: این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش اجرا شد و تمامی مدارس شهری و مدارس واقع شده در روستاهای بالای ۲۰ خانوار با پهنای باند مناسب به شبکه  اینترنت متصل  شدند.

رزمی افزود: در این طرح تمامی خدمات ارائه شده از جمله اجرای زیرساخت‌ها و حتی تحویل مودم به مدارس نیز بصورت رایگان می‌باشد.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح نیز بیش از ۲۰۰ مدرسه شهری و روستایی شهرستان مشگین‌شهر به شبکه اینترنت متصل  شدند.

وی افزود: با تداوم  شیوع بیماری کرونا و استفاده از فضای مجازی برای تحصیل دانش‌آموزان  اهمیت این زیرساخت بیش از پیش  در استان  احساس شد.

برچسب‌ها توسعه ایران اینترنت رایگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران اینترنت رایگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل توسعه ایران اینترنت رایگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل اخبار کنکور مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر

بابک نونهال در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان و به پاس گرامیداشت یوم شهادت آقا امام جعفر صادق (ع) و با تلاش عوامل زندان، گروه هسته جهادی بخشایش و خیرین مشگین شهری دو زندانی که چهار سال پیش در دو حادثه متفاوت باعث قتل دو نفر شده بودند با گذشت اولیاء دم از پای چوبه دار رهایی یافتند.

وی با قدردانی از اولیای دم در فرهنگ سازی صلح و سازش خاطرنشان کرد: کلیه افراد مرتبط با این پرونده اعم از اولیا دم یا وساطت کنندگان در گذشت اثبات کردند که با توسل به ائمه اطهار علیه السلام می‌توان از بالاترین حق خود که همان حق قصاص بود گذشت نمود.

دادستان شهرستان مشگین شهر بیان کرد: با احتساب این پرونده در 6 ماهه گذشته تاکنون چهار مورد گذشت از قصاص نفس در این شهرستان اتفاق افتاده است.

نونهال از شهروندان، افراد صاحب نفوذ و صلح یاران خواست؛ در سنت حسنه اصلاح ذات البین همیار و مددکار دستگاه قضایی در رفع خصومت‌ها باشند.

کد خبر 6097573

دیگر خبرها

  • رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند