Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@13:23:24 GMT

اکران «دنیای ژوراسیک: قلمرو» یک سال عقب افتاد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۵۵۶۷

اکران «دنیای ژوراسیک: قلمرو» یک سال عقب افتاد

به گزارش افکارنیوز،

دایناسور‌ها تا سال ۲۰۲۲ بر پرده نقره‌ای حکومت نخواهند کرد. فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو» در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰ خرداد ۱۴۰۱) به نمایش درخواهد آمد. یونیورسال پیکچرز، استودیوی سازنده این مجموعه سینمایی ماجراجویی و علمی-تخیلی، در ابتدا اکران این فیلم را برای تابستان ۲۰۲۱ تنظیم کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالین ترورو کارگردان این فیلم، پوستری جدید از «دنیای ژوراسیک: قلمرو» را منتشر کرد که لوگوی آشنای مجموعه فیلم‌های ژوراسیک روی آن دیده می‌شود؛ لوگویی که یادآور فیلم «پارک ژوراسیک» محصول سال ۱۹۹۳ است.

فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو» که تولید آن در میانه ماه مارس به خاطر شیوع کرونا متوقف شد، از اولین پروژه‌هایی بود که فیلمبرداری‌اش خیلی زود از سر گرفته شد. استودیوی سازنده فیلم، برای جلوگیری از شیوع کرونا در صحنه فیلمبرداری اقدامات زیادی از جمله قرنطینه عوامل در یک هتل جدا را انجام داده بود. اعلام شده هزینه این اقدامات حدود ۵ میلیون دلار بوده است. فیلمبرداری «دنیای ژوراسیک» هنوز به پایان نرسیده و گفته می‌شود، سه هفته تا پایان فیلمبرداری فاصله دارد.

« دنیای ژوراسیک : قلمرو» ششمین فیلم از این مجموعه سینمایی ۲۷ ساله است که کریس پرت و برایس دالاس در آن بازی می‌کنند. ترورو همانند دو قسمت قبل کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. فیلم‌های «ژوراسیک» در مجموع بیش از ۵ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشته اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اکران کرونا دنیای ژوراسیک دنیای ژوراسیک سینمای هالیوود فیلم تخیلی دنیای ژوراسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تام و جری در دنیای واقعی (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • حمله خرس وحشی به یک دامداری در ایلام و تلف شدن دام‌هایش
  • تام و جری در دنیای واقعی (فیلم)
  • حمله خرس به دامدار ایلامی و تلف دام‌هایش
  • حمله خرس به دامدار ایلامی پس از ورود به قلمرو حیوان
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه