Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتفاقات و حواشی ورزش ایران و دنیا در روز 16 مهر ماه در دهه گذشته را امروز و در این قسمت از تقویم طرفداری مورد بررسی قرار می دهیم. 

این قسمت از تقویم طرفداری به مهم ترین اتفاقات و اخبار ورزشی مربوط به روز شانزدهم مهر ماه اختصاص دارد. 

 

تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازی تیم ملی فوتسال ایران (1380/07/16)

نشریه کنفدراسیون فوتبال آسیا در شماره سپتامبر خود از بــازی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه نوشت : "وحید شمسایی"، مهاجم تیم فوتسال ایران بـه عنوان بهترین بازیکن ماه ژوئیه شناخته شد. همچنین تیم فوتسال ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنــــوان بهترین تیم ماه ژوئیه شناخته شد. این نشریه ادامه می دهد : تیم فوتسال ایران در ورزشگاه ازادی تهـــران تیم قزاقستان را 9 بر صفر شکست داد و خود را به عنوان قهرمان شکست ناپذیر آسیا تثبیت کرد. وحید شمسایی در سومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی اسیا که تیرماه گذشته در تهران برگزار شد ، در هفت دیدار تیم ایران 30 گل به ثمر رساند که 9 گل آن مقابل سنگاپور زده شد. شمسائی در دوره قبلی این مسابقات در سال 2000 در تایلند هم در دیدار تیم های ایران و قزاقستان که با پیروزی 4 - 1 تیم ایران به پایان رسید ، دو گل به ثمر رسانده بود. پیش از این ، کنفدراسیون فوتبال اسیا با توجه به قهرمانی پیاپی ایران در هر سه دوره این مسابقات ، ایران را سلطان فوتسال سالنی این قــــــاره نامیده بود.

 

تیم های فوتبال ایران و کره جنوبی روز پنجشنبه به مصاف هم می روند (1381/07/16) 

تیم های فوتبال امید ایران و کره جنوبی در مرحله نیمه پایانــــــــی رقابت های فوتبال چهاردهمین دوره بازیهای آسیایی 2002 بوسان کره جنوبی روز پنجشنبه هفته جاری به مصاف هم خواهند رفت . این دیدار در ساعت 20 به وقت محلی و 30/14 به وقت تهران در ورزشگاه " گودک ماین " شهر بوسان برگزار می شود. در دیگر دیدار مرحله نیمه پایانی این رقابت ها دو تیم ژاپن و تایلند راس ساعت 13 روز پنجشنبه هفته جاری به وقت تهران در مقابل هم قـــــرار می گیرند. برنده دو دیدار به مرحله پایانی که روز یکشنبه هفته اینده ساعت 30/13 به وقت تهران برگزار می شود، راه خواهند یافت . دیدار رده بندی نیز درهمین روز در ساعت 12 به وقت تهران برگزار خواهد شد. لازم به یاداوری است که تیم ایران که در بین چهار تیم حاضر در مرحله نیمه پایانی قرار دارد، مدافع عنوان قهرمانی است . ایران چهار سال پیش در دیدار پایانی رقابتهای فوتبال سیزدهمین دوره بازیهای اسیایی در شهر بانکوک تایلند با پیروزی دو بر صفر مقابل کویت جام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

 

دوچرخه سوار دعوت شده به اردوی تیم ملی ایران در حین تمرین درگذشت (1383/07/16)

"علیرضانوری" دوچرخه سوار دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری ایران و اهل شهرستان خمین در برخورد یک خودرو با وی در جاده خمین - گلپایگان فوت کرد. "داود براتی" رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان خمین پنجشنبه شب با اعلام این خبر افزود: وی با 16 سال سن امسال به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده بود. براتی گفت: نوری که دو روز پیش برای آماده شدن در مسابقات تمرین می کرد با یک دستگاه خودروی نیسان در سراشیبی محور یاد شده تصادف کرد و به علت ضربه مغزی در بیمارستان در گذشت. "حسین عسگری" قهرمان دوچرخه سواری آسیا و نماینده ایران در بازیهای المپیک، جام و جایزه مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری داخل کشور را که از آن خود کرده بود، امروز به خانواده مرحوم "علیرضا نوری" تقدیم کرد. عسگری گفت: نوری با اخلاق بسیار خوب و روحیه ورزشی و استعداد فوق العاده می توانست آینده درخشانی در رشته دوچرخه سواری داشته باشد. وی افزود: نوری از سن 12 سالگی با جدیت تمرین در رشته ورزشی دوچرخه- سواری را آغاز کرده بود. سه نفر از اعضای تیم ملی دوچرخه سواری کشور از شهرستان خمین هستند.

 

مکزیک و آمریکا به "کلینزمن" پیشنهاد مربیگری دادند (1385/07/16)

"یورگن کلینزمن" سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان دو پیشنهاد جدی برای هدایت تیم های ملی مکزیک و آمریکا دریافت کرده است. به گزارش خبرگزاری رویترز از برلین، "رونالد ایتل" مشاور کلینزمن در این باره به روزنامه ورزشی بیلد سانتاژ گفت: هنوز مشخص نیست این مربی که آلمان را به عنوان سومی مسابقات جام جهانی 2006 رساند بار دیگر به این حرفه بازگردد یا خیر. وی افزود: کلینزمن در حال حاضر کارهای بسیاری دارد که باید انجام دهد. او دو پیشنهاد جدی از مکزیک و آمریکا دارد اما باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. کلینزمن پس از پایان مسابقات جام جهانی گفته بود، قصد دارد شش ماه از فوتبال دور باشد و بعد در مورد برنامه های آینده اش تصمیم بگیرد. "ریکاردو لاوولپه" با پایان قراردادش با تیم ملی فوتبال مکزیک پس از شکست 2 بر یک مقابل آرژانتین در دور دوم مسابقات جام جهانی، این تیم را ترک کرد. لاوولپه سپس به بوکاجونیورز یعنی محبوب ترین باشگاه کشورش آرژانتین رفت. "بروس آره نا" سرمربی تیم ملی آمریکا نیز پس از حذف این تیم در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی، قرارداد خود را تمدید نکرد. بنابر این گزارش، "سانیل گولاتی" رییس فدراسیون فوتبال آمریکا از کلینزمن به عنوان بهترین انتخاب برای تیم ملی این کشور نام برده است.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران در بیمارستان بستری شد (1386/07/16)

"محمود خوردبین" سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران صبح امروز/دوشنبه/ در بیمارستان ایرانمهر بستری شد. خوردبین بعدازظهر روز یکشنبه پس از عمل جراحی مادرش دچار فشار و استرس روحی فراوان شد و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ایرانمهر بستری است.
به گزارش باشگاه روز دوشنبه پرسپولیس ، در حال حاضر وضع جسمانی سرپرست این تیم مطلوب است به طوریکه خوردبین به زودی به بخش عمومی این بیمارستان منتقل خواهد شد.
حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ، ورزشی پرسپولیس، امروز از سرپرست تیم فوتبال این باشگاه عیادت کرد.

 

فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با کره شمالی اعلام شد (1387/07/06)

کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران عصر سه شنبه، اسامی بازیکن را برای دومین دیدار این تیم در مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی 2010 مقابل کره شمالی اعلام کرد.
تیم ملی فوتبال ایران روز 24 مهرماه جاری در دومین دیدار خود درمرحله مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم کره شمالی خواهد بود.
در فهرست اعلام شده، مهدی مهدوی کیا بازیکن ایرانی شاغل در تیم اینتراخت فرانکفورت آلمان پس از 14 ماه به تیم ملی دعوت شده است.
به گزارش ایرنا، اسامی نفرات دعوت شده به شرح زیر است: سید مهدی رحمتی، وحید طالبلو، رحمان احمدی، پژمان منتظری، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، پیروز قربانی، ستار زارع، مجید غلام نژاد، حسین کعبی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، فریدون زندی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، مهدی مهدوی کیا ، مهدی کریمیان، مجتبی جباری، محمد نوری، رسول خطیبی، غلامرضا رضایی، سید صالحی و محمدرضا خلعتبری.
برپایه این گزارش اسامی بازیکنان پیروزی تهران و ابومسلم خراسان بعد از بازی فردا، اعلام خواهد شد. وحید هاشمیان نیز جزو دعوت شدگان به اردو بود که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی نیست.

 

ملاحی و مدیرروستا، مدیرعامل و سرمربی جدید باشگاه پاس همدان (1388/07/06)

سردار کریم ملاحی و علی اصغر مدیرروستا به عنوان مدیرعامل و سرمربی جدید باشگاه پاس همدان انتخاب شدند. بهروز مرادی، استاندارهمدان و رئیس هیات مدیره باشگاه پاس روز پنجشنبه با تایید این خبر به ایرنا گفت: با توجه به تصمیم سایر اعضا، سردار کریم ملاحی که سابقه درخشانی در تیم پاس دارد به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب و کاظم اولیایی از این سمت برکنار شد. ضمن اینکه علی اصغر مدیرروستا نیز به عنوان جایگزین علیرضا منصوریان و فرهاد کاظمی، هدایت این تیم را برعهده گرفت. از سوی دیگر، مجتبی پیمبری نیز به عنوان قائم مقام و سرپرست تیم پاس همدان منصوب شد. کاظم اولیایی، مدیرعامل سابق که حدود 30 ماه در این سمت حضور داشت، طبق نظر مسئولان باشگاه، به عضویت هیات مدیره این باشگاه در آمد. این در حالی است که سایت باشگاه پاس همدان صبح امروز از توافق کاظم اولیایی و فرهاد کاظمی برای سپردن هدایت تیم به وی خبر داده بود و قرار بود کاظمی، امروز در تمرینات تیم حاضر شود.

 

کاپیتان تیم ملی آلمان تا پایان سال نیمکت نشین شد (1389/07/16)

باشگاه فوتبال بایرلورکوزن آلمان اعلام کرد، میشاییل بالاک هافبک ملی پوش این تیم به دلیل مصدومیت تا پایان سال جاری میلادی نیمکت نشین خواهد بود و نمی تواند بازی کند.
به گزارش آسوشیتدپرس، این باشگاه پس از معاینات به عمل آمده از پای بالاک اعلام کرد، آسیب دیدگی این بازیکن بسیار جدی تر از چیزی است که قبلا گمان می رفت و پای او برای چهار تا شش هفته باید در گچ بماند.
باشگاه لورکوزن همچنین ابراز امیدواری کرده است که بالاک بتواند در اواسط ماه نوامبر تمرینات خود را از سر بگیرد. بالاک در فصل نقل و انتقالات تابستان از چلسی انگلیس به این تیم بوندس لیگایی پیوست.این بازیکن رسما همچنان کاپیتان تیم ملی آلمان است اما یوآخیم لاو سرمربی آلمان اعلام کرده است بالاک برای حضور در ترکیب این تیم باید به آمادگی قبل از مصدومیت خود بازگردد.

 

صعود 33 پله ای نوشاد عالمیان در رده بندی بهترین پینگ پنگ بازان دنیا (1390/07/16)

نوشاد عالمیان عضو تیم ملی پینگ پنگ ایران که به تازگی عنوان ششمی مسابقه های بین المللی جام آسیا در چین را بدست آورده است، در تازه ترین رده بندی جهانی این رشته ورزشی، 33 پله صعود کرد.
به گزارش روز شنبه ایرنا، براساس آخرین اعلام رده بندی فدراسیون بین المللی پینگ پنگ، در ماه اکتبر و در رده سنی بزرگسالان، نوشاد عالمیان پس از درخشش در جام آسیا در چین با 33 پله ارتقا نسبت به ماه گذشته میلادی، از رده 159 به رده 126 صعود کرد.
محمدرضا اخلاق پسند و افشین نوروزی نیز به ترتیب با 5 و یک پله صعود، در مکان های 270 و 288 قرار گرفتند.
بنابر اعلام فدراسیون بین المللی پینگ پنگ، میدیا لطف الله نسبی با 6 پله نزول از رده 364، در مکان 370 جای گرفت.
همچنین واحد مالمیری دیگر ملی پوش کشورمان با 6 پله ارتقا نسبت به ماه گذشته، از رده 472 در مکان 466 قرار گرفت.
نیما عالمیان، محمدامین حنطه و پوریا عمرانی نیز هر کدام با 2، 5 و 12 نزول به ترتیب در رده های 541، 747 و 843 قرار گرفتند.
همچنین علیرضا ملارجبی و حمیدرضا طاهرخانی با 10 و 12 پله سقوط در جایگاه های 877 و 882 ایستادند.
حامد باشت باوی، سروش امیری نیا، محمدعلی روئین تن و مهدی نجفی نیز هر کدام با 4، 16، 9 و 22 پله نزول، در مکان های 1115، 1186، 1242 و 1423 قرار گرفتند.
عنوان نخست تا سوم این رده بندی همچنان در اختیار قهرمانان کشور چین به نام های مالونگ، وانگ هائو و ژانگ ژی است.
در این رده بندی، عملکرد 1611 پینگ پنگ باز مرد، مورد ارزیابی قرار گرفته و این نتایج بدست آمده است.
براساس اعلام فدراسیون بین المللی پینگ پنگ، در قسمت بانوان نیز ندا شهسواری با 23 پله نزول از جایگاه 600 در مکان 623 جای گرفت.
محجوبه عمرانی نفر دوم رده بندی ایران در فدراسیون بین المللی نیز با 18 پله سقوط، جایگاه 693 را در اختیار گرفت. پریسا صمدی، مریم صامت و زهرا نیاقی ها هر کدام با 56، 17 و 29 پله نزول در مکان های 756، 804 و 1129 قرار گرفتند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون بین المللی کنفدراسیون فوتبال مسابقات جام جهانی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال دوچرخه سواری فوتسال ایران فوتبال ایران وقت تهران روز پنجشنبه قرار گرفتند سرپرست تیم باشگاه پاس کره جنوبی پاس همدان قرار گرفت رده بندی پینگ پنگ دعوت شده پله نزول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه دو بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛ پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است