Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فوتبال آرسنال روز دوشنبه به دلیل کاهش درآمد «دایناسور سبز» یا همان «گانرزسوروس» که کارمند باشگاه به نام جری کی در شمایل آن ایفای نقش می کرد را اخراج کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از یورو نیوز، گانرزسوروس نزدیک به ۲۷ سال است که در بازی‌های بازی خانگی آرسنال به درون زمین چمن می‌آید تا به هواداران امید بدهد تا توپچی‌ها را تشویق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخراج جری کی به دلیل تعدیل نیرو و کاهش هزینه ها با انتقادات فراوانی روبرو شد تا جایی که باشگاه سویای اسپانیا اعلام کرد که حاضر است «گانرزسوروس» را در این باشگاه استخدام کند.

اما در آخرین واکنش مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال اعلام کرد که حاضر است از حقوق خود هزینه گانرزسوروس را بپردازد تا او اخراج نشود. این سخنان مسوت اوزیل که در صفحه توئیتر این بازیکن سابق تیم ملی آلمان منتشرشده است، نزدیک به صد هزار بار ریتوئیت و با استقبال زیادی روبرو شد.

باشگاه آرسنال هم در پاسخ به اوزیلی که در شش ماه اخیر بدلیل اختلافات با باشگاه و میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال، پا روی مستطیل سبز نگذاشته است این بود که «آرسنال جری کی را اخراج نکرده است و به محض بازگشت تماشاگران وی کارش را آغاز خواهد کرد.»

سرانجام، به جز هواداران باشگاه آرسنال که درباره این حرکت انساندوستانه اوزیل اختلاف نظر دارند، دیگر هواداران فوتبال در سراسر جهان از این حرکت استقبال کردند.

اغلب هواداران باشگاه آرسنال این اقدام مسوت اوزیل را گامی در جهت «از بین بردن اعتبار مالک آمریکایی» باشگاه می دانند که در «شش ماه اخیر به او اجازه ورود به مستطیل سبز را نداده است.» گفته می شود اقدام اوزیل نه فقط انسان دوستانه بلکه انتقامی از باشگاه «شکست ناپذیران» است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم

حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال را مشاهده می کنید.

دانلود (2.1MB)

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • حیوانی که دایناسور‌ها در کنار آن کوچک به نظر می‌رسند!
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند